روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸۳۹

  رشد 59 درصدی فروش «کیمیا»: شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان آمار تولید و فروش مردادماه را منتشر کرد. بر اساس این گزارش در ماه مذکور 2 هزار تن کنسانتره روی اکسیده تولید و از این رقم، 640 تن را به فروش رسانده است. به این ترتیب نرخ فروش نسبت به ماه قبل با رشد 15 درصدی همراه بوده است. همچنین در این گزارش آماده است، مقدار تولید و فروش کنسانتره سرب اکسیده طی ماه مزبور، به ترتیب 200 و 234 تن بوده است. براساس صورت‌های مالی ارایه شده، «کیمیا» در مرداد ماه کنسانتره روی سولفوره تولید نکرده و 290 تن از موجودی انبار را به فروش رسانده است. همچنین مقدار تولید کنسانتره سرب سولفوره نیز صفر و مقدار فروش 108 تن گزارش شده است. شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان از ابتدای سال تا کنون 12هزار و 222تن کنسانتره رو ی اکسیده تولید کرده و 9971 تن را به فروش رسانده است. برهمین اساس، میانگین نرخ فروش هر تن کنسانتره روی اکسیده 21هزار و 709 ریال است. به این ترتیب مقدار تولید و فروش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب کاهش 23 و 25 درصدی داشته است. یادآور می‌شود، مجموع مبلغ فروش از ابتدای سال تا کنون بیش از 347 میلیارد ریال است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد 59 درصدی همراه شده است.

  12درصد رشد فروش برای «غمارگ»: شرکت مارگارین در مردادماه توانست مقدار فروش خود را نسبت به ماه قبل 12 درصد افزایش دهد. علاوه بر این، شرکت طی یک ماه مرداد، مبلغ فروش 864 میلیارد و 494 میلیون ریال را به ثبت رسانده که این مبلغ نسبت به فروش تیر ماه افزایش 12 درصدی داشته است. براساس این گزارش، نرخ فروش محصول اصلی (روغن نباتی) چهار درصد در این ماه افزایش داشته است. همچنین فروش «غمارگ» از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه معادل 5هزار و 49 میلیارد و 652 میلیون ریال است که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش 8 درصدی داشته است که علت آن در کاهش مقدار فروش است. با توجه به اینکه سال مالی شرکت منتهی به آذر ماه است، آخرین صورت مالی منتشر شده مربوط به دوره شش ماهه بوده، که در این بازه شرکت متحمل زیان 364 ریالی شده است. این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل سود 102 ریالی محقق کرده بود. بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده، کاهش 12 درصدی فروش علت اصلی این زیان محسوب می‌شود. لازم به ذکر است که «غمارگ» در روزهای اخیر با اقبال قابل توجه‌ای از سوی سهامداران همراه شده است، بطوریکه در 10 روز معاملاتی گذشته تنها سه روز منفی داشته و امروز نیز با حضور قاطع بازیگران حقیقی در سمت تقاضا، صف خرید 594هزار سهمی را ایجاد کرده است.

  شرکت پتروشیمی مبین: شرکت پتروشیمی مبین با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال در خصوص عملکرد یکماهه مرداد توضیح داد. “مبین “ در دوره یک ماهه از محل فروش محصولات خود مبلغ یک هزار و 201 میلیارد ریال درآمد داشته است. همچنین شرکت پتروشیمی مبین بر اساس عملکرد 5 ماهه مبلغ 15هزار و 776 میلیارد ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد افت داشته است.

 

 

ارسال نظر