خبرنگار «تعادل» برگزیده دومین جشنواره بورس و رسانه شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۷۴۳

خبرنگار «تعادل» برنده نخستین جشنواره بورس و رسانه شد. در این جشنواره که بخش‌های مختلفی را در بر گرفته بود، مسعود کریمی، خبرنگار روزنامه «تعادل» توانست در بخش گزارش رتبه برگزیده را از آن خود کند. به گزارش تعادل داوری آثار ارسال شده به این جشنواره را نیز تیم داوری شامل حسین عبده تبریزی، ‌عضو شورای عالی بورس، حسن نمکدوست و اکبر نصرالهی از اساتید روزنامه‌نگاری، علیرضا کدیور عضو هیات‌مدیره فرابورس و فتح‌الله فاخری مدیر اخبار شبکه خبر بر عهده داشتند.

در دومین دوره جشنواره بورس و رسانه، شاپور محمدی، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به ایراد سخن پرداخت و ضمن خوشامدگویی به حاضرین از پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین پیشکسوتان بازار سرمایه و داوران این رویداد مهم فرهنگی قدردانی کرد. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سرعت و دقت در پوشش وسیع اخبار بازار سرمایه، همواره مورد توجه خبرنگاران حوزه بازار سرمایه است.دکتر محمدی به سختی‌های کار رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: از میان تمام افرادی که مدعی ریسک پذیری در بازار سرمایه هستند یا مدیران اقتصادی و مالی کشور چند نفر حاضر به پذیرش شغل خبرنگاری هستند و در این کار موفق می‌شوند!؟ رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به برجسته‌ترین صفت خبرنگاران اشاره کرد و ادامه داد: خبرنگاران تفکر مادی ندارند و این یک ویژگی منحصر به فرد است. در حوزه رسانه تعالی معنوی و فرهنگی در ابعاد مختلف جاری است.

محمدی از زحمات، پایداری و ایستادگی خبرنگاران حوزه بازار سرمایه قدردانی کرد و اظهار داشت: قطعا آثار همه خبرنگاران در همه حوزه‌ها ماندگار است.رییس سازمان بورس تاکید کرد رسانه‌ها و خبرنگاران از نقشی برخوردارند که شاید درک نشده است و گفت: نظارت همگانی مهم‌ترین نقش رسانه است. امروز تلاش رسانه‌ها به کشف قیمت عادلانه در بازار سرمایه منتهی می‌شود.محمدی با اشاره به اینکه نظارت همگانی برای ما ارزشمند ‌و با برکت است، ابراز امیدواری کرد این نقش متفاوت از اطلاع‌رسانی تقویت شود.رییس سازمان بورس با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در فرهنگ سازی، تاکید کرد: صدای مشکلات بازار سرمایه با تیترها و محتوای آثار خبرنگاران به گوش همگان می‌رسد و مسائل دقیق‌تر دنبال می‌شود.دبیرشورای عالی بورس با بیان اینکه امسال در این جشنواره شاهد آثار استاندارد بودیم ابراز امیدواری کرد در سال‌های آینده آثار رسانه‌ای با زبان مشترک فعالین رسانه‌ای و بازار سرمایه تولید شود و اظهار داشت: دست یابی به این زبان مشترک مسیری است که جشنواره بورس و رسانه دنبال می‌کند.رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن قدردانی از یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، در راستای برگزاری رویدادهای فرهنگ ساز بازار سرمایه به وی ماموریت داد دوره‌های آموزش تخصصی رسانه‌ای را برگزار کند .

 

ارسال نظر