روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۱۴۵

 عملکرد ۹ ماهه «پارسان» بررسی شد: بررسی صورت‌های مالی شرکت نفت و گاز پارسیان از افزایش ۲۲ درصدی سودانباشته پایان دوره خبر می‌دهد.

گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در گزارش ۹ ماهه به ازای هر سهم ۳۴۸ ریال سود شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه قبل ۲۰ درصد افزایش داشت. به گزارش سنا، پارسان اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۹ ماهه منتهی به پایان خرداد امسال را با شناسایی سود ۳۴۸ ریالی منتشر کرد. این شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۹۱ ریال سود ساخته بود که در گزارش امسال با ۲۰ درصد رشد مواجه شد. همچنین پارسان در پایان دوره ۱۲ ماهه گذشته سود ۵۴۱ ریالی برای هر سهم ساخت. بررسی صورت‌های مالی این شرکت از افزایش ۲۲ درصدی سود انباشته پایان دوره خبر می‌دهد. همچنین سود سهام، درآمد سود تضمین شده و درآمدهای عملیاتی در این مدت افزایش داشته اما سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها افت کرده‌است. از دیگر سطرهای صعودی در صورت مالی این شرکت سود خالص با افزایش ۲۰ درصدی است.

 «غشهداب» سود 52 ریالی ساخت: شرکت کشت و صنعت شهاب ناب خراسان در دوره 3 ماهه منتهی به 31 خرداد 97، در صورت‌های مالی حسابرسی نشده خود به ازای هر سهم 52 ریال سود محقق کرده است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزایش 100 درصدی داشته که عمدتا به خاطر افزایش فروش 58 درصدی اعلام شده است.

 سود 34 ریالی «لپارس»: خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای دوره مالی یک ساله منتهی به 29 اسفند سال 96، برگزار شد و به ازای هر سهم، ‌34 ریال سود نقدی مصوب شد.

 

ارسال نظر