روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۹۴۶

 شفاف‌سازی «شپترو»: شرکت پتروشیمی آبادان درباره شایعه منتشر شده، شفاف‌سازی کرد. بر این اساس شرکت اعلام کرده، درباره خبرهای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش‌سوزی در مجتمع پتروشیمی آبادان به استحضار می‌رساند که در ساعت 9:58 روز 24 اردیبهشت سال جاری، نشت گاز vcm در یکی از پالی‌های واحد تولید pvc قدیم (A 700) مجتمع پتروشیمی آبادان باعث ایجاد حریق جزئی در بخشی از این واحد شد که با عملکرد به‌موقع همکاران اداره آتش‌نشانی مجتمع پتروشیمی آبادان و پشتیبانی اکیپ‌های ارسالی پالایشگاه آبادان و عملکرد مناسب سیستم خودکار اطفای حریق واحد و مدیریت مناسب تیم واکنش در شرایط اضطراری مجتمع در زمان کمتر از 5 دقیقه حریق مهار شد. همچنین، این شرکت تاکید کرده است که این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مصدوم حتی جزئی نداشته و آسیبی به خطوط تولید واحدهای دیگر مجتمع وارد نشده است. بر این اساس، پتروشیمی آبادان در این اطلاعیه به برقراری روند تولید در تمام واحدها جز واحد A700 اشاره کرده است. این گزارش حاکی است واحد تولید pvc قدیم بخشی از ظرفیت تولید محصول pvc مجتمع (35درصد) را به‌عهده دارد. افزون بر این، باتوجه به استفاده از سیستم آب جهت اطفای حریق، واحدهای فنی ذی‌ربط در حال پاکسازی و بررسی تجهیزات ابزار دقیق و الکتروموتور‌ها و پمپ‌ها و عملیات خشک کردن آنها و نیز بررسی دقیق علت حادثه هستند. همچنین، واحد فوق آماده راه‌اندازی شد اما جهت کنترل و بررسی‌های دقیق علت حادثه، کمیته ایمنی شرکت راه‌اندازی واحد را به بعد از اتمام عملیات خشک کردن تمام تجهیزات و مشخص کردن دقیق حادثه موکول کرده است که این عملیات احتمالا تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت. همچنین 70درصد ظرفیت تولید محصول pvc در واحد 700 جدید است که این واحد با اقدامات صورت گرفته در دو سال گذشته از یک هفته قبل با ظرفیت طراحی 150 تن در روز مشغول تولید است. پتروشیمی آبادان تاکید کرده است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

 نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «شلعاب»: شرکت لعابیران اطلاعات و صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک‌صد میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفندماه 96 مبلغ 4میلیارد و 751 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 48 ریال سود به هر سهم خود اختصاص داد که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 89درصد کاهش داشت. افزون بر این، «شلعاب» در پایان سال مالی95 مبلغ 457 ریال سود به‌ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. این در حالی است که، با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره درنهایت مبلغ 51 میلیارد و 878 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

شفاف‌سازی درباره نوسان قیمت سهام

 شرکت لعابیران درباره نوسان قیمت سهام شفاف‌سازی کرد. بر این اساس، شرکت در این اطلاعیه تاکید کرده است که از تاریخ ارائه گزارش قبلی که صورت‌های مالی 3، 6، 9 و 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 96 منتشر شده است تا مقطع فعلی تغییر با اهمتی در وضعیت مالی شرکت رخ نداده است. همچنین، این شرکت در پایان آورده است

در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

 نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «رکیش»: شرکت کارت اعتباری ایران کیش اطلاعات و صورت‌های مالی

12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 2 هزار میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت در دوره 12 ماهه منتهی به 29اسفندماه 96 مبلغ یک هزار و 67 میلیارد و 161میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 534 ریال سود به هر سهم خود اختصاص داد که این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 17درصد کاهش داشت. افزون بر این، «رکیش» در پایان سال مالی 95 مبلغ 645ریال سود به‌ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. این درحالی است که، با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره درنهایت مبلغ یک هزار و 217 میلیارد و 578 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 «خموتو» از زیان به سود رسید: شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران اطلاعات و صورت‌های مالی 12ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 204 هزار و 120میلیون ریال منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت با انتشار عملکرد 12ماهه سال مالی 96 معادل 26 میلیارد و 42میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 128ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل از زیان به سود رسید. افزون بر این، «خموتو» در سال مالی 95 به‌ازای هر سهم 143ریال زیان محقق کرده بود. این در حالی است که، به سود خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 3میلیارد و 527 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 انتشار گزارش عملکرد 12 ماهه صنایع غذایی مینو شرق: شرکت صنایع غذایی مینو شرق اطلاعات و صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 100هزار میلیون ریال منتشر کرد. افزون بر این، شرکت با انتشار عملکرد 12 ماهه سال مالی 96 معادل 42میلیارد و 315 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 423 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 10درصد کاهش داشت. این درحالی است که، «غمینو» در سال مالی 95 به‌ازای هر سهم 471ریال سود محقق کرده بود. براساس این گزارش، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 103 میلیارد و 299میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 

ارسال نظر