روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰

 گزارش عملکرد 9 ماهه «غمینو»: شرکت صنایع غذایی مینو شرق اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 100هزار میلیون ریال منتشر کرد. علاوه بر این شرکت با انتشار عملکرد 9ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 28میلیارد و 128میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 281ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 370ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 471ریال سود محقق کرد. همچنین با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 91میلیارد و 155میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 سود 85 ریالی سیمان داراب: شرکت سیمان داراب اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی تلفیقی 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 900هزار میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 9ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 76میلیارد و 115میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 85ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل هیچ سودی شناسایی نکرده بود. همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 108ریال سود محقق کرد. براساس این گزارش با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 358میلیارد و 338میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 افزایش 42 درصدی «خدیزل»: شرکت بهمن دیزل اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی تلفیقی 6 ماهه منتهی به 31شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک هزارمیلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار عملکرد 6 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 465میلیارد و 20میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 466ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 328ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به ازای هر سهم 836 ریال سود محقق کرد. بر این اساس با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ یک هزار و 367میلیارد و 505میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 شفاف‌سازی بهنوش ایران درباره سود سال 96: شرکت بهنوش ایران درباره تغییرات اطلاعات 6 ماهه حسابرسی نشده شرکت نسبت به اطلاعات حسابرسی شده، توضیح داد. بر این اساس مدیرعامل شرکت بهنوش ایران در نامه‌یی خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی درباره تغییرات اطلاعات 6ماهه حسابرسی نشده با حسابرسی شده این شرکت توضیح داد. کاووس سلیمی اعلام کرده است: تغییرات اطلاعات 6 ماهه حسابرسی نشده نسبت به اطلاعات حسابرسی شده ارسال شده در سایت کدال عمدتا ناشی از کاهش مبلغ 30میلیارد ریال بهای تمام شده کالای فروش رفته در ارتباط با کاهش نرخ خرید مواد اولیه مصرفی در 6 ماهه اول سال و محاسبه مبلغ 60 میلیارد ریال مربوط به ذخیره ناشی از تسعیر نرخ ارز تسهیلات ارزی دریافتی از بانک صنعت و معدن به مبلغ 11میلیون و 766هزار و 327یورو و 3میلیون و 616 هزار و 316دلار است که در سرفصل خالص درآمد(هزینه)‌های متفرقه منظور شده است. مدیرعامل بهنوش ایران تاکید کرده است: درخصوص نیاز به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 اعلام می‌شود با توجه به نوع صنعت و ماهیت فعالیت شرکت بیشترین میزان فروش در فصل گرم و طی 6 ماه اول سال محقق می‌شود. عمدتا در نیمه دوم سال فعالیت شرکت صرف پوشش هزینه‌های جاری خواهد شد. از طرف دیگر با توجه به رشد نرخ ارز در ماه‌های اخیر هزینه خرید مواد اولیه وارداتی افزایش داشته و این امر موجب افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی این شرکت در پایان سال خواهد شد. وی در پایان گفته است این شرکت نسبت به پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 تعدیل با اهمیتی ندارد و در صورت نیاز و بروز هر گونه رخداد با اهمیت موارد اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 تحقق سود 168ریالی «پشاهین»: شرکت تولیدی پلاستیک شاهین اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 60 میلیارد و 293میلیون ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار صورت‌های مالی خود اعلام کرد: در دوره 3ماهه سوم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 مبلغ 10میلیارد و 120میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 168ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 79درصد افزایش داشت. گفتنی است «پشاهین» در 9ماهه سال مالی 95 مبلغ 94ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. از سود خالص این دوره زیان انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 22میلیارد و 814 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 

 

ارسال نظر