عرضه محصولات در تالار کشاورزی

۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۰:۰۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۴۸۱
عرضه محصولات در تالار کشاورزی

 تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران، روز چهارشنبه ۱۴تیرماه، میزبان عرضه ۷۶هزار و ۲۰۴تن گندم دوروم، گندم خوراکی، جو، ذرت، شکرسفید، روغن‌خام و ۱۵۰هزار قطعه جوجه یک‌روزه بود.

طی این روز و در تالار مذکور ۶۵هزار تن گندم خوراکی، ۴هزار تن گندم دوروم، ۳هزار و ۶۷۵ تن شکرسفید، ۶هزار و ۳۷۹تن جو در قالب قیمت تضمینی، ۱۵۰هزار قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی و ۳۰۰تن روغن‌خام عرضه شد. همچنین ۴۱هزار و ۷۰۰تن انواع قیر، ۲۴هزار و ۷۶۵تن مواد شیمیایی، ۳ هزار تن گوگرد کلوخه و ۳هزار تن گوگرد گرانوله، ۶ هزار تن لوب‌کات و ۴۷هزار و ۲۷۰تن وکیوم باتوم نیز در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی عرضه شد.

بر اساس این گزارش، ۷هزار و ۳۹۰ تن قیر و ۷هزار تن گوگرد کلوخه نیز در تالار صادراتی عرضه شد. تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران هم در این روز شاهد عرضه ۲۳کیلوگرم شمش طلا، ۵هزار تن شمش بلوم فولاد خوزستان، ۲هزار و ۲۰۰ تن شمش آلومینیوم و ۴۸۳ تن سبد میلگرد بود. بازار فرعی بورس کالای ایران هم در این روز شاهد عرضه ۵۱۰تن ضایعات فلزی، ۵۰تن قند خردشده، ۵۰تن قند کله و ۲۵هزار لیتر روغن کارکرده لکوموتیو بود. وضعیت بازار فلزات در بورس کالا در حالی روز گذشته پرعرضه بود که قیمت جهانی فلزات روند کاهشی داشتند. طی معاملات روز سه‌شنبه در بازار فلزات لندن، فروش نقدی مس با کاهش رو‌به‌رو شد و به 5هزار و 847دلار رسید. خریـد نقدی مس در ساعـات معاملاتی روز سه‌شنبه در بـورس لندن با کاهش همراه و با نرخ 5هزار و 846دلار بر تن معامله شد. همچنین سفارش خرید مس برای سه ماهه آینده به مبلغ 5هزار و 874دلار معامله شد. این در حالی است که خرید نقدی مس در ساعات معاملاتی روز دوشنبه به هر تن 5هزار و 893دلار رسیده بود. در این بین خرید و فروش نقدی آلومینیوم با قیمت یک‌هزار و 903دلار و یک‌هزار و 903.50دلار معامله شد. قلع هم با نرخ 20هزار و 250دلار خریداری شد و به نرخ 20هزار و 300دلار در هر تن فروخته شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که خرید و فروش روی با نرخ 2هزار و 765.50دلار و 2هزار و 766 دلار انجام شد. سرب هم در رینگ معاملاتی با نرخ 2هزار و 271دلار خریداری و 2هزار و 272دلار به فروش رسید.

 

ارسال نظر