اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۴۷۷

تعطیلی حرم‌های مطهر در فارس

شیراز|تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و تولیت آستان مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع)، از تعطیل شدن این حرم‌های مطهر با هدف کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس خبر دادند. در پی شیوع بیماری کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم و درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اهمیت تعطیلی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (علیه‌السلام) در این شرایط، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت این آستان مطهر، طی نامه‌ای خطاب به دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت و ریاست ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد که این حرم مطهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

توقف اتوبوس‌های شهری اهواز برای پیشگیری از شیوع کرونا

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: فعالیت اتوبوس‌های شهری با هدف پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از امروز تا اطلاع ثانوی در این کلان‌شهر متوقف شده است.رحیم کعب‌عمیر دیروز اظهار داشت: این تصمیم در شورای اسلامی شهر اهواز تصویب نشده و مربوط به مصوبات شورای تامین شهرستان است. شهرداری اهواز مشکلی در ضدعفونی اتوبوس‌ها ندارد و این تصمیم تنها با هدف کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا اتخاذ شده است.

تامین پایدار آب شرب روستاییان؛ اولویت آبفا اصفهان

هاشم امینی مدیرعامل شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان، آبرسانی پایدار به روستاییان را در اولویت قرارداده اعلام کرد: در سال‌های اخیر به رغم چالش‌های موجود، آب شرب پایدار جمعیت تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ تامین گردید، بدین‌ترتیب هم‌اکنون تامین پایدار آب شرب روستاییان یکی از اولویت‌های شرکت یکپارچه آب وفاضلاب استان اصفهان است. مدیرعامل در مراسم معارفه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: فرایندیکپارچه‌سازی با توجه به حفظ کرامت و شؤونات نیروی انسانی صورت گرفت به‌طوری‌که جایگاه شغلی، حقوق و مزایای کارکنان محفوظ بماند. هاشم امینی خطاب به همه کارکنان شرکت یکپارچه آب و فاضلاب استان اصفهان گفت همه باید با در نظر گرفتن ویژگی‌هایی همچون همدلی، وحدت، همکاری و تعامل اقدام به انجام وظایف محوله نمایند تا این شرکت از لحاظ خدمات‌رسانی به مردم همچنان پیشرو در صنعت آبفا در کشور باقی بماند.

 

ارسال نظر