اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۲۹۹

64 واحد فروش و انبار مرغ زنده در اسلام‌آبادغرب پلمب شد

کرمانشاه|رییس اداره دامپزشکی‌شهرستان اسلام‌آبادغرب از پلمب 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده با هدف کنترل و مقابله با بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد. محمد صیدقاسمی از پلمب 64 واحد فروش و انبار مرغ زنده این شهرستان با هدف مبارزه و پیگیری از بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان خبر داد. وی افزود: اقدام مذکور به همت پرسنل دامپزشکی و اکیپ مشترک با هدف جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک و بیماری ویروسی کرونا انجام شده است و با دستور سازمان و مراجع مربوطه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام این واحدها تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود. رییس اداره دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب تاکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

سود فولاد مبارکه در گرو رونق اقتصادی کشور است

اصفهان|مدیرعامل فولاد مبارکه با ابراز ناخرسندی از افزایش بی‌رویه قیمت انواع محصولات فولادی در کشور تصریح کرد: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به نفع هیچ‌کس نیست. فولاد مبارکه مطلقا موافق افزایش بی‌رویه قیمت‌ها نیست. از آنجا که این شرکت صنعت‌ساز است، سود خود را در گردش چرخ سایر صنایع بالادست و پایین‌دست خود و رونق اقتصادی هرچه بیشتر کشور می‌داند، نه در افزایش بی‌رویه قیمت‌ها؛ و این امر بدون شک در سایه آرامش ایجاد می‌شود. عظیمیان از برگزاری جلسات متعدد در این خصوص خبر داد و اظهار امیدواری کرد با پیشنهادها و تمهیدات وزارت صمت و انجمن فولاد کشور، به‌زودی شاهد ایجاد آرامش در بازار باشیم. وی در‌خصوص نحوه قیمت‌گذاری محصولات فولادی در کشور گفت: در حال حاضر کشف قیمت از طریق بورس انجام می‌شود. براساس آخرین هماهنگی‌ها میان وزارت صمت، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و فولادسازان کشور، شرایط به گونه‌ای شد که وزارت صمت پیشنهاد اصلاحی خود را به ستاد تنظیم بازار ارایه کند و در آنجا موضوع مچینگ، قیمت‌گذاری و حقوق مشتریان خرد مد نظر قرار گیرد تا با در نظر گرفتن همه موارد، بازار به آرامش لازم برسد.

دومین مرحله توزیع محلول آب ژاول در کهگیلویه

کهگیلویه|مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دومین مرحله توزیع بیش از ۱۰هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه صورت گرفت. محمد طاهر طیب زادگان افزود: در راستای هماهنگی‌های صورت گرفته و به منظور ضدعفونی کردن مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه دومین مرحله تامین بیش از ۱۰هزار لیتر محلول ضدغفونی‌کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد. وی اظهارکرد: این حجم از محلول ضدعفونی‌کننده آب ژاول از صبح روز دوشنبه و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت تا نسبت به ضد عفونی کردن سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات ونهادها وهمچنین خانوارهای روستایی با نظارت خانه‌های بهداشت اقدام لازم صورت پذیرد.

تولید قرص‌های مولتی‌ویتامین تقلبی در کرج

کرج|فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف ۳۶۰۰ عدد عدد قرص مولتی ویتامین تقلبی و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد. سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و تولید قرص مولتی ویتامین تقلبی در محدوده مهرشهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت. ماموران پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا تعداد ۳۶۰۰ عدد عدد مولتی ویتامین تقلبی و تعداد زیادی لیبل‌های تقلبی کشف کردند. متهم با تولید این قرص‌های تقلبی قصد داشته آنها را بسته‌بندی کرده و با زدن لیبل‌های تقلبی به بازار ارایه کند.فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و برای بررسی‌های تکمیلی به پلیس امنیت استان البرز ارسال شد.

آزادراه تهران - شمال تا خرداد ماه ۹۹ مسدود است

کرج|رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس گفت: آزادراه تهران- شمال تا خرداد ماه ۹۹ به علت رانش زمین مسدود است. مهدی صفایی با اشاره به رانش چند روز قبل قطعه چهار آزاد راه تهران - شمال در منطقه چالوس به مرزن‌آباد اظهار کرد: حجم رانش کوه به قدری بود که حدود ۴۰۰ متر از آسفالت جاده کاملا از بین رفت و قابل استفاده نیست. با این حجم رانش و آسیبی که وارد شده پیش‌بینی ما این است تا چهار ماه عملیات بازسازی به طول می‌انجامد. رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس خاطرنشان کرد: در صورت مهیا بودن امکانات و شرایط جوی، بازسازی جاده حداقل تا پایان خرداد ۹۹ زمان خواهد برد.

 

ارسال نظر