اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۱/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۶۴۳

دستگیری کلاهبردار میلیاردی ساختمان ‌های نیمه ‌ساز

یزد| فرمانده انتظامی استان یزد گفت: سازنده طرح‌های ساختمانی که ساختمان‌های نیمه ساز استان یزد را همزمان به 91 نفر فروخته و 70 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده در تهران شناسایی و دستگیر شد. سردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به دستاوردهای فرماندهی انتظامی استان یزد، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعات یک فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب یزد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت . فرمانده انتظامی استان یزد گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی مکان‌هایی که احتمال تردد و حضور متهم در آن جا می‌رفت تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و مراقبت‌های شبانه روزی در نهایت مخفیگاه متهم در استان تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به استان یزد تحویل مراجع قضایی شد. سردار میرحیدری تصریح کرد: متهم با این شیوه تاکنون تعدادی از واحدهای آپارتمانی را به91 نفر فروخته و در مجموع 70 میلیارد ریال از بابت فروش واحدهای آپارتمانی کلاهبرداری کرده است.

نان ۹ روستای محاصره در برف خلخال با بالگرد تأمین می‌شود

اردبیل|  مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه نگرانی در خصوص تأمین نان اهالی شهرستان خلخال در پی بارش سنگین برف وجود ندارد، گفت: نان ۹ روستای محاصره در برف با بالگرد تأمین می‌شود. فرهاد عبدالعلی پور پیش از ظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال عنوان کرد: در پی بارش سنگین برف و مسدودی برخی از راه‌های روستایی مشکل و نگرانی خاصی در تأمین آرد و نان اهالی شهرستان خلخال وجود ندارد. به گفته وی نان ۹ روستای گرفتار در برف خلخال نیز پس از پخت در مرکز استان با مشارکت سازمان هلال احمر و به وسیله بالگرد ارسال می‌شود. مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه در تأمین مایحتاج عمومی مردم شهرستان خلخال مشکل خاصی وجود ندارد، یادآور شد: با پیش‌بینی‌های انجام یافته دو تریلی آرد از مرکز استان بارگیری شده و به شهرستان خلخال ارسال شده است.

ذخیره ۵۰۰۰ تن سیب در سردخانه‌های بروجرد

بروجرد| معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری بروجرد گفت: ۵۰۰۰ تن سیب در سردخانه‌های شهرستان ذخیره شده است. احمد گودرزیان اظهار کرد: متأسفانه امسال سیب شب عید، توسط استان از سمیرم وارد شده که باید از آن استفاده شود. معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: طبق سنوات هرساله برنامه‌ریزی لازم برای عرضه میوه شب انجام می‌شود و در این راستا مشکلی وجود ندارد. گودرزیان اضافه کرد: بازارچه‌های محلی باید در محله‌های مختلف شهرستان ایجاد شود که قرار شده مکان‌های برای این بازارچه‌ها در اختیار این کار قرار گیرد.

آب تمام مشترکان روستایی استان گیلان وصل شد

رشت|  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به قطعی آب ۶۴ هزار مشترک روستایی بر اثر بارش برف، گفت: آب تمام مشترکان روستایی وصل است. محبعلی رنج ور با اشاره به اینکه بارش برف و قطعی برق در روزهای گذشته سبب قطع شدن آب ۶۴ هزار مشترک روستایی در گیلان شد، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش‌ها صورت گرفته امروز آب همه مشترکان روستایی وصل شد. وی با بیان اینکه این تعداد مشترک مربوط به ۴۰۸ روستای استان گیلان بوده است، گفت: ۱۰۰ نیرو در قالب ۳۲ اکیپ به همراه اکیپ‌های اعزام از سایر استان‌ها تلاش کردند تا آب این روستاها را وصل کنند. مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به اینکه قطعی آب مشکلاتی را برای مشترکان به وجود آورده بود که از همین جا از همه آنها عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: استان گیلان دارای ۳۲۲ هزار مشترک در یک هزار و ۸۰۰ روستای گیلان است.

آغاز تشدید نظارت بر هتل‌ها و رستوران‌های کرمانشاه

کرمانشاه|رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر هتل‌ها و رستوران‌های کرمانشاه خبر داد. رامین پهلوانی با اشاره به تاکیدی که استاندار بر لزوم ساماندهی قیمت‌ در هتل‌ها و رستوران‌ها داشته، اظهار کرد: در همین راستا نظارت بر این مراکز را تشدید کردیم و گشت‌های مشترکی با همکاری سایر بخش‌ها از جمله اتحادیه مربوطه، پلیس اماکن و... ترتیب دادیم.

وی ادامه داد: در جریان این گشت‌ها بر موارد مختلفی از جمله وضعیت و کیفیت ارایه خدمات، رعایت تعرفه، مسائل بهداشتی و... نظارت می‌شود. رییس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه ارایه خدمات و انواع غذا در هتل‌ها و رستوران‌ها مشخص است، یادآور شد: هرگونه دریافت وجهه اضافه مشمول جریمه خواهد بود. به گفته پهلوانی، این نظارت‌ها جنبه پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام نوروز و ورود مسافران نوروزی را دارد.

 

ارسال نظر