حمل بارهای تجاری عامل اصلی واژگونی اتوبوس‌هاست

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۲۰۴
حمل بارهای تجاری عامل اصلی واژگونی اتوبوس‌هاست

اصفهان| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه حمل بار تجاری از سوی ناوگان مسافری غیرمجاز است، گفت: میزان بار مجاز ناوگان حمل و نقل برون‌شهری ۱۶۰۰ کیلوگرم است که در کنترل‌های یک‌ماهه اخیر میزان بار تجاری حتی بالای ۳ تن از اتوبوس‌های بیرون شهری کشف و ضبط شده است. مهدی خضری دیروز در نشست خبری به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: در این ایام ۷۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان افتتاح و همچنین ۴۵ پروژه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود، همچنین پروژه‌های راه‌های روستایی و محرومیت‌زدایی راه‌های روستاهای استان در دست اجرا است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تاکید کرد: وجود مجتمع‌های خدمات رفاهی در راه‌های استان، در کاهش تصادفات تاثیرگذار است.

وی با اشاره به ۱۴ هزار کیلومتر بزرگراه، آزادراه، راه‌های شریانی اصلی، فرعی و روستایی استان اصفهان، گفت: طی ۱۰ ماه نخست امسال ۲۷۱ میلیون تردد توسط دستگاه‌های ترددشمار ثبت شده که حاکی از افزایش ۷ درصدی تردد در محورهای استان است. خضری با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی اعتبارات استان در حوزه راه‌ها، تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات راه‌های استان، نمی‌توان انتظار ویژه‌ای در جهت اصلاح راه‌ها داشت. وی در خصوص حضور دستفروشان در حاشیه راه‌ها، اظهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی سعی در جلوگیری از فعالیت دستفروشان و برخورد قاطع با آنها در حاشیه راه‌ها هستیم.

 

ارسال نظر