افتتاح 17طرح اشتغالزایی روستایی در یزد

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۶۹۱
افتتاح 17طرح اشتغالزایی روستایی در یزد

یزد|مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به افتتاح همزمان 41 طرح تعاونی در سراسر استان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از شرکت تعاونی‌ها و طرح‌های اشتغال روستایی در مجموع برای 664 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین ریاحی در دیدار با امام جمعه یزد از افتتاح 17 طرح اشتغال روستایی در دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، بوم گردی، گردشگری و صنایع دستی، ورزشی و آزمایشگاهی هستند که در قالب طرح اشتغال روستایی توسط بخش خصوصی در شهرستان‌های استان به بهره‌برداری می‌رسند و برای نزدیک به 135 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح همزمان 41 طرح تعاونی در سراسر استان خاطرنشان ساخت: شرکت تعاونی‌های تشکیل شده در زمینه‌های خدمات گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی، مشاوره کسب و کار، بهداشت و سلامت، رایانه، پوشاک، لبنیات، مسکن و... شروع به کار خواهند کرد که این تعداد تعاونی برای 529 نفر فرصت اشتغال ایجاد می‌کنند. ریاحی اضافه کرد: در دهه مبارک فجر بازارچه فروش تولیدات مشاغل خانگی جهت حمایت، معرفی و رونق بخشیدن به مشاغل خانگی در مرکز استان با همکاری اداره‌های تابعه شروع به کار خواهد کرد.

 

ارسال نظر