اشتغال‌زایی بیش از 27هزار نفری در خوزستان

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۴۳۱
اشتغال‌زایی  بیش از 27هزار نفری در خوزستان

سفر دو روزه رییس ستاد اجرایی فرمان امام به استان خوزستان به منظور افتتاح صدها طرح و پروژه اشتغال‌زایی و عمرانی عصر امروز با حضور محمد مخبر در شهرک‌های اطراف ماهشهر آغاز شد.

محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این سفر پس از دیدار صمیمانه با مردم ماهشهر، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ستاد اجرایی فرمان امام چند سال پیش به خوزستان سفری داشتند و قول دادیم که 22 هزار شغل در این استان ایجاد کنیم، در کمترین زمان ممکن توانستیم 27 هزار و 500 شغل تحت 10 هزار طرح در این استان ایجاد کنیم.

وی افزود: ایجاد 26 هزار و 700 شغل دیگر راهم در دست اقدام داریم که در قالب 2700 طرح اشتغال‌زایی اجرایی می‌شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام بیان داشت: مجموع طرح‌هایی که در استان خوزستان انجام خواهد شد 18 هزار و 700 طرح است که 64 میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه اجرای این پروژه‌ها است و پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم 83 هزار شغل با اختصاص 11 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این استان اجرایی کنیم.

مخبر افزود: امروز برخی مسائل و مشکلات ماهشهر و آبادان را بررسی کردیم و از شهرک‌های طالقانی و شهید مدنی هم بازدیدهایی به عمل آوردیم، عمده درد دل مردم بحث اشتغال و بیکاری است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: امیدواریم به زودی 2 هزار شغل اجتماع محور ومنطبق بامزیت‌های منطقه دراین شهرک‌ها ایجاد کنیم.

مخبر بیان داشت: از بازارچه شهید طالقانی هم بازدیدی به عمل آمد و مقرر شد که سوله‌هایی برای اسکان بازاریان و فروش محصولات خود با هماهنگی دیگر دستگاه‌ها احداث شود.

وی افزود: سه مدرسه نیمه‌تمام که حدود 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشت در شهرستان ماهشهر وجود دارد که مقرر شد تا مهر ماه با همکاری سازمان نوسازی مدارس این سه مدرسه 12 کلاسه باحمایت ستاد اجرایی به بهره‌برداری برسد.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام بیان داشت: مقرر شد درخصوص تکمیل ساخت 21 واحد مسکونی که در منطقه شهید مدنی وجود داشت و ساخت آنها بدلیل کمبود منابع به تعویق افتاده بود توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

بنابراین گزارش، باحضور رییس ستاد اجرایی فرمان امام توزیع 2000 بسته لوازم خانگی و اهدای 5000بسته لوازم‌التحریر به خانواده‌ها و دانش‌آموزان مناطق محروم خوزستان آغاز شد.

 

ارسال نظر