اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۳۵۳

راه‌اندازی تیم توسن در حوزه صنعت نفت شمال کشور

ساری| نشست مشترک مدیران حوزه صنعت نفت شمال کشور با موضوع راه‌اندازی تیم واکنش سریع نهادها (توسن) صبح دیروز در اداره مرکزی گاز استان برگزار شد. جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان از انتقال دانش و تجربه تیم توسن به دیگر نهادها و سازمان‌ها خبر داد و گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت شمال کشور، پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری و منطقه 9 عملیات انتقال گاز در راستای مسوولیت اجتماعی به زودی تفاهم نامه‌ای را جهت همکاری با هلال احمر استان امضا خواهند کرد. وی به اهمیت بالای فرایند امداد و نجات در مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: همه نهادهای مرتبط با این بخش باید با اشراف کامل بر وظایف خود و انجام به موقع آن، تبعات بحران را به حداقل برسانند. احمدپور تصریح داشت: این جلسه می‌تواند سرآغاز تشکیل کمیته‌های تخصصی‌تر شود تا مدیریت یکپارچه بحران و توسعه وضعیت امداد و نجات تقویت شود.

ثبت سفارش کاغذ مورد نیاز مطبوعات

همدان|معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به وجود ‌مشکلات و معضلات پیش آمده در زمینه تأمین کاغذ مورد نیاز کشور گفت: به‌طور میانگین ‌سالانه حدود ۱۰۰ هزار تن کاغذ در زمینه نشر کتاب و چاپ مطبوعات مصرف داریم. علی اصغر کاراندیش دیروز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر، با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده کاغذ مورد نیاز حوزه‌های نشر کتاب و مطبوعات ثبت سفارش شده است، افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی برای این موضوع مصوب شده است. وی با اشاره به شفاف‌سازی‌های صورت گرفته در سطح کلان وزارتخانه اظهارکرد: در سال جاری مجوزها را از ۱۱۵ مورد به ۳۶ مورد کاهش دادیم. کاراندیش به تحقق اهداف دولت الکترونیک در این وزارتخانه اشاره و خاطرنشان کرد: در زمینه بیمه هنرمندان نیز اقدامات خوبی رقم خورده است.

ساخت ۳۰۰   زمین چمن مصنوعی در فارس

شیراز| مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که احداث تعداد ۳۰۰ زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف فارس در دستور کار این اداره کل بود که بخشی از آن افتتاح شده و برخی نیز مراحل ساخت و تکمیل را طی می‌کند. حیدرعلی کامیاب در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی برخی پروژه‌های ورزشی در شهرستان سروستان گفت: احداث زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان فارس در راستای اجرایی شدن سیاست‌های اداره کل و برنامه راهبردی ورزش و جوانان در بحث توسعه زیرساخت‌های ورزشی در دستور کار قرار گرفته بود. او با بیان اینکه تاکنون ۲۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان شیراز احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تلاش کردیم احداث زمین چمن مصنوعی را در روستاهای دور افتاده استان که فاقد فضای ورزشی بود، دنبال کرده و امکانات حداقلی را برای جوانان علاقه‌مند فراهم کنیم.

 

ارسال نظر