اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۶۵۶

هدیه نوعروس نیکوکار به یک کودک یتیم

رشت|نوعروس رشتی مهریه خود را برای سرپرستی از یک کودک یتیم هدیه کرد. مریم دهقان نو عروس رشتی در آیین عقد خود در یکی از تالارهای رشت اعلام کرد مهریه خود را برای پرداخت هزینه‌ها و بزرگ کردن یک دختر بچه 8 ساله که پدرش 2 سال پیش فوت کرد، هدیه کرده است. وی پیش از مراسم عروسی با موافقت همسرش به کمیته امداد امام مراجعه کرد و مهریه خود را به صورت ماهانه برای هزینه نگهداری از یک دختر بچه 8 ساله به نام فاطمه زهرا و 73 شاخه گل به 73 کودک کار نیز هدیه کرد. مریم دهقان پیش‌تر نیز از حامیان کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست کمیته امداد امام بود.

توزیع دارو براساس سقف تعیین شده بیمه بیماران

مشهد| مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به ورود محموله داروی انسولین به مشهد از توزیع انسولین در داروخانه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس سقف تأیید شده بیمه بیماران دیابتی خبر داد. حمیدرضا رحیمی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پی محدودیت‌های پیش آمده به منظور توزیع داروی انسولین در شهر مشهد پیگیری‌هایی را برای ارسال محموله قابل توجهی انسولین به مشهد انجام داد. در حال حاضر پیگیری‌های انجام شده نتیجه داده و مقدار قابل توجهی انسولین به دست دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسیده است و هم‌اکنون در داروخانه‌های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس سقف تأیید شده بیمه بیماران دیابتی انسولین موجود است و توزیع می‌شود. رحیمی تصریح کرد: با این وجود از مردم تقاضا داریم که افراد با رعایت حقوق شهروندی و حقوق بیماران به داروخانه‌ها مراجعه و در طول زمان انسولین خود را دریافت کنند.

ذوب‌آهن اصفهان صادر‌کننده ممتاز استانی شد

اصفهان|در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ذوب‌آهن اصفهان به عنوان صادرکننده ممتاز استانی مورد تجلیل قرار گرفت و لوح و تندیس ویژه به منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اهدا شد. این آیین با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه، استاندار اصفهان، جمعی از مسوولان بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین فعالان عرصه صادرات 28 آذرماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.

نارنجی‌های بدون دود، زیرپای شهروندان شیرازی قرار گرفت

شیراز|معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد: از روز بیست‌و‌هشتم آذرماه ۹۸ دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند نارنجی رنگ برای استفاده شهروندان شیرازی در سطح این کلان‌شهر قرار داده شده است. مجتبی زوربخش، دیروز افزود: امکان استفاده شهروندان شیرازی از دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی از دیروز (پنج‌شنبه) در سطح این کلان‌شهر فراهم شده است. وی، با اشاره به اختصاص بسته‌های تشویقی ویژه شهروندان برای استفاده از این دوچرخه‌ها گفت: مبلغ ثبت نام برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی شیراز ۲۰۰ هزار ریال است که شامل بیمه سرنشین نیز می‌شود و هیچ محدودیتی برای تعداد ثبت‌نام‌کنندگان نیز وجود ندارد. به گفته زوربخش، هزینه استفاده از این دوچرخه‌ها براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز

به ازای هر نیم ساعت ۱۵ هزار ریال است و همه سرنشینان و شهروندانی که از این دوچرخه‌ها استفاده می‌کنند از بیمه حوادث، بیمه تمام خطرات و تصادف بهره‌مند هستند.

 

 

ارسال نظر