۳ کشتی صیادی در خلیج‌فارس توقیف شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۸۷۳
۳ کشتی صیادی 
در خلیج‌فارس توقیف شد

بوشهر|فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در ۲۰ روز گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران سه شناور متخلف که اقدام به صید مخرب و غیرمجاز ترال در خلیج‌فارس می‌کردند را توقیف کرد.

سردار رمضان زیراهی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به تشکیل بسیج دریایی در این نیرو اظهار داشت: با تشکیل بسیج دریایی با صیادان متخلف به‌ویژه صید مخرب ترال در خلیج‌فارس برخورد می‌شود.وی از تشکیل بسیج دریایی در نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد: در راستای برخورد با متخلفان در صید غیرمجاز ترال در آب‌های خلیج‌فارس بسیج دریایی تشکیل‌شده است.زیراهی با اشاره به توقیف سه شناور صیادی متخلف خاطرنشان کرد: در ۲۰ روز گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای تشکیل بسیج دریایی، ۳ شناور متخلف که اقدام به صید مخرب و غیرمجاز ترال در خلیج‌فارس می‌کردند توقیف و تحویل مقامات ذی‌ربط شد. اوگفت: بخشی از این واحدهای مسکونی تحویل مددجویان و بخشی هم تا پایان امسال تحویل می‌شود. وی با بیان اینکه نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کشور را از هرگونه ترفند و توطئه دشمنان مصون نگه می‌دارد، افزود: کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر برگزار خواهد شد که در این راستا یادواره شهدا در بخش‌ها، شهرها و روستاها در حال برگزاری است.

او خاطرنشان کرد: نیروی دریایی سپاه علاوه بر صیانت و حفاظت از امنیت خلیج‌فارس، در طرح‌های مختلف از جمله مقابله با صیادان متخلف و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کند.

 

ارسال نظر