اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۶۴۷

بانوی تیرانداز بوشهری «المپیکی» شد

بوشهر|فاطمه کرم‌زاده بانوی بوشهری با کسب مدال نقره تیم ملی ایران در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا در قطر، سهمیه المپیک را کسب کرد. در پنجمین روز رقابت‌های تیراندازی قهرمانی آسیا که در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است، تیم ایران متشکل از فاطمه کرم‌زاده از بوشهر، الهه احمدی و مه‌لقا جام‌بزرگ با 3505 امتیاز پس از تیم چین به مدال نقره دست یافت و تیم هند سوم شد. در این ماده فاطمه کرم‌زاده بانوی بوشهری با 1173 به عنوان نفر چهارم و به عنوان چهارمین بانوی المپیکی کشورمان راهی فینال شد.

تقدیر از مدیرعامل ذوب‌آهن در همایش پدافند غیرعامل

اصفهان|منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در همایش پدافند غیرعامل که با حضور رییس قوه قضاییه و وزرای راه و شهرسازی و نفت برگزار شد، به جهت برگزاری رزمایش شیمیایی در حوزه پدافند غیرعامل مور تقدیر قرار گرفت. لوح تقدیر پدافند غیرعامل، توسط محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سردار غلام‌رضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل به مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان اهداء شد . یزدی‌زاده در حاشیه این همایش با بیان اینکه فعالیت‌های رسمی حوزه پدافند غیرعامل از سال 1388 در ذوب‌آهن اصفهان به صورت رسمی آغاز شده است، گفت: ذوب‌آهن اصفهان پروژه‌های متعددی در حوزه‌های سایبری، آب و همچنین زیرساخت‌های کالبدی کشور همچون تولید ریل انجام داده است که نشانگر نهادینه شدن فرهنگ پدافند غیرعامل در این شرکت است .

تقدیر از مدیرعامل شرکت گاز مازندران

ساری|همزمان با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل استاندار مازندران از مدیرعامل شرکت گاز استان و رییس HSE شرکت گاز مازندران در حوزه اقدامات شایسته کارگروه انرژی پدافندغیرعامل که موجب کسب عنوان «رییس کارگروه برتر» و «دبیر کارگروه برتر» در سال 1398 در سطح استان مازندران شده، تشکر و قدردانی نمود . یادآور می‌شود کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان مازندران در نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل در استان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل حضور فعال داشته است.

 

ارسال نظر