اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۱:۰۷:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۲۸۷

آزادسازی ۹۷۰ هکتار از اراضی ملی در پنج ماهه ابتدایی امسال

مشهد| رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی از آزادسازی ۹۷۰ هکتار از اراضی ملی در پنج ماهه ابتدایی سال خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۳۸۶ مورد قلع و قمع تغییر کاربری‌های غیرقانونی و مستحدثات غیرمجاز در اراضی ملی و اعاده به وضع سابق در همین راستا صورت پذیرفته است. غلامعلی صادقی از آزادسازی ۹۷۰ هکتار از اراضی ملی در پنج ماهه ابتدایی سال خبر داد و بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی و مهم دوره جدید مدیریت دستگاه قضایی کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی است .

سفر خارجی و خوش‌گذرانی با پول‌های مردم

کرج| رییس پلیس فتا البرز گفت: فردی که با کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان با دستگاه اسکیمر، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۱۰۰ نفر از شهروندان کرده بود، دستگیر شد.سرهنگ  محمد اقبالی  با اعلام این خبر گفت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و مدعی شدند که کارت عابر آنها در اختیار خودشان بوده و از حساب آنها برداشت صورت گرفته است که بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان اداره مقابله با جرایم و عملیات پلیس فتا قرار گرفت.این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند متهم پس از سرقت و کپی کارت بانکی بیش از ۳۵۰ نفر از شهروندان به وسیله دو دستگاه پوز سرقتی که متعلق به میوه‌فروشی سیار بوده، اقدام به مشاهده موجودی کارت کرده و موجودی کارت را خالی کرده است.سرهنگ اقبالی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی ماموران موفق به شناسایی متهم شده که پس از مراجعه به مخفیگاه وی متوجه شدند، نامبرده به همراه خانواده‌اش در یکی از کشورهای همسایه در حال خوش گذرانی با پول‌های حاصل از کلاهبرداری است. ماموران با زیرنظر گرفتن دو ماهه متهم و خانواده‌اش در نهایت متوجه بازگشت نامبرده به کشور شدند که بلافاصله بدون تعلل وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

مجوز صادرات شلتوک خوزستان صادر شد

اهواز| رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از آزاد شدن صادرات شلتوک خوزستان خبر داد. کیخسرو چنگلوایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صادرات شلتوک تولیدی استان با رعایت سایر ضوابط و مقررات مربوطه از مبادی خروجی و گمرکی بلامانع است. وی افزود: این اقدام در جهت حمایت از برنج‌کاران استان و به دنبال استقبال کشورهای دیگر جهت خرید برنج باکیفیت خوزستان صورت گرفته است. رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: با طرح مشکل صادرات شلتوک در آخرین جلسه شورای کشاورزی استان در تاریخ 6 آبان ماه سال جاری و پیگیری‌های صورت گرفته، سازمان صمت صادرات شلتوک را بلامانع اعلام کرد.

 

ارسال نظر