اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۴۵۴۴

هزینه پارکینگ در مهران فقط 50 هزار تومان است

مهران|در شرایطی که برخی اخبار حاکی از افزایش افسارگسیخته نرخ پارکینگ در شهر مهران است، شهردار مهران می‌گوید: کرایه مصوب پارک خودرو در پارکینگ اربعین در مرز مهران برای تمام روزهای توقف ۵۰۰ هزار ریال است. «حجت نصیری‌پور» با بیان اینکه بطور معمول حضور خودروها در پارکینگ شهر مهران بین ۱۰ تا ۱۵ شبانه‌روز است، اظهار کرد: مبلغی که بابت هزینه پارکینگ خودروها اخذ می‌شود برای تمام مدت حضور خودرو در پارکینگ است. وی افزود: درحال ساماندهی پارکینگ‌های سطح شهر هستیم تا انتقال خودروهای زائران به پارکینگ سریع‌تر انجام شود و زائران دچار سرگردانی نشوند. شهردار مهران یادآور شد: می‌طلبد زائران خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین، پارکینگ برکت و دیگر پارکینگ‌های عمومی سطح شهر پارک کنند.

ارکان اصلی پیشرو بودن فولاد مبارکه

اصفهان|ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان به تشریح دلایل برگزیده شدن این شرکت در هفتمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی روابط عمومی پرداخت. ایرج ترابی با اشاره به نقش همزمان تولیدی و اجتماعی فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده فولادهای تخت در خاورمیانه و منطقه MENA به عنوان یک شرکت صنعتی بزرگ همواره مطرح بوده و علاوه بر تولید محصولات فولادی و ورق‌های متعدد و مورد مصرف در صنعت، همواره در راستای تعهد خود به جامعه پیرامونش به مسوولیت‌های اجتماعی‌اش توجه ویژه داشته است.

تاکید بر آمادگی برای مقابله با سیلاب احتمالی

اهواز|استاندار خوزستان با اشاره به لزوم مقاوم‌سازی و استحکام‌بخشی سیل‌بندها بر کسب آمادگی بیشتر برای مقابله با سیلاب احتمالی خوزستان تاکید کرد. غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران خوزستان با اشاره به سیلاب اخیر اظهار کرد: در بدترین شرایط و با یک میلیارد مترمکعب آب وارد سال آبی شده بودیم؛ این میزان آب کمتر از نیاز آب شرب بود و طبق نظر کارشناسان شرایط نامناسب بود. شریعتی بیان کرد: با بارندگی‌های سال 97 و امسال، شرایط خوزستان از خشکی و قحطی به شرایط نرمال تبدیل شد. در پی این‌بارندگی‌ها و وقوع سیلاب، مشکلاتی نیز برای مردم ایجاد شد اما دولت و نظام کنار مردم ایستادند که دادن مجوز کشت برنج و کشت بیش از پنج هزار هکتار برنج در خوزستان یکی از این اقدامات بود. همچنین در پاییز هم کشاورزان کشت دارند و در پی این‌بارندگی‌ها مجوز کشت پاییزه صادر شده است.

آغاز طرح حذف قبوض کاغذی گاز مازندران

ساری| مدیرعامل شرکت گاز مازندران اعلام کرد با هدف ارایه خدمات الکترونیک و غیرحضوری به مشترکان این شرکت و در راستای اجرای سیاست‌های دولت الکترونیک، حذف قبوض کاغذی گاز در دستور کار این شرکت قرار گرفت. جعفر احمدپور با اعلام این خبر افزود: ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان برای حذف قبض کاغذی آغاز شده است و طبق برنامه شرکت در صورت مهیا شدن همه شرایط از آذرماه امسال قبوض کاغذی برای مشترکان صادر نخواهد شد. وی به روش‌های ثبت شماره همراه مشترکان گاز استان مازندران اشاره کرد و توضیح داد: در روش نخست مشترکان می‌توانند شماره اشتراک را به سامانه ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ پیامک کنند. احمدپور ادامه داد: روش دوم ثبت شماره تلفن همراه ارسال پیامک شماره اشتراک به علاوه *۱ را به سامانه ۱۰۰۰۱۹۴ است. مدیرعامل شرکت گاز مازندران همچنین گفت که مشترکان برای دریافت آخرین صورتحساب می‌توانند رقم مشکی کنتور را به علاوه *۵* و شماره اشتراک را به سامانه ۲۰۰۰۲۰۱۹۴ پیامک کنند.

۲ میلیون و ۲۳۱ هزار زائر اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند

ایلام|مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۲۶ نفر زائر اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند. حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ضمن بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار مواکب، اتوبوس‌ها و اسکان دهی و پذیرایی از زائران انجام‌شده است، اظهار داشت: تاکنون ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۶۲۶ نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۱۲۱ نفر ثبت‌نام را قطعی و بیمه‌نامه دریافت کردند.

اتمام عملیات اجرایی قطعه اول جاده جایگزین سد هراز

ساری|مهدی رازجویان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در بازدید از سد و جاده جایگزین هراز گفت: تاکنون تونل قطعه اول جاده جایگزین بازگشایی و پل قوسی آن در دست ساخت است که تا پایان آذر ماه به اتمام خواهد رسید.  وی افزود: به جهت مشکلات ترافیکی همه تلاش آب منطقه‌ای مازندران این است که بتوانند تا قبل از بهمن ماه سال جاری قطعه اول جاده جایگزین سد به طول 4 کیلومتر به بهره‌برداری برسد. رازجویان گفت: با نشست مشترکی که با اداره راه و شهرسازی استان و آب منطقه‌ای داشتیم تاکید شد که سطح ایمنی تونل و جاده جایگزین ارتقا و استانداردهای مورد نظر وزارت راه و شهرسازی رعایت شود.

 

ارسال نظر