اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۲۰۵

نذر قربانی نیابتی در حسینیه اعظم  زنجان

زنجان|به منظور جلوگیری از آلودگی و اتلاف وقت، دسترسی آسان به خدمات از راه دور و کاهش ترافیک، نذر قربانی نیابتی در حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود. حسینیه اعظم زنجان به عنوان دومین قربانگاه جهان اسلام، نذورات بسیاری برای قربانی احشام از ابتدا تا پایان ماه محرم دارد، از این‌رو برای پنجمین سال متوالی نذر قربانی نیابتی در حسینیه اعظم زنجان انجام می‌شود. به همین منظور نذر‌کنندگانی که به هر دلیل امکان حضور در مراسم دسته حسینیه اعظم را ندارند می‌توانند به صورت نیابتی نذر خود را ادا کنند.

ادای نذر گوسفند زنده یا ذبح توسط خادمین حسینیه اعظم انجام و اطلاع‌رسانی لازم از مراحل ادای نذر انجام می‌شود. به این صورت که صاحب نذر ضمن تماس و هماهنگی با خادمین حسینیه اعظم شماره حساب را دریافت و پس از واریز مبلغ، رسید واریزی را ارسال می‌کند تا هماهنگی لازم برای ادای نظر انجام شود.

کاهش ترافیک، جلوگیری از اتلاف وقت همچینین دسترسی آسان به خدمات از راه دور از جمله مزیت‌های این طرح است.

بازداشت مرد عنکبوتی در آمل

ساری|فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: سارق حرفه‌ای که به صورت تک‌روی در تقلید از حرکات مرد عنکبوتی از طبقات غیر‌همکف ساختمان‌ها و اماکن سرقت می‌کرد دستگیر شد.

سرهنگ نعمت‌الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.او افزود: کارآگاهان و کارشناسان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی فنی صحنه‌های سرقت، موفق به شناسایی متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: با هماهنگی قضایی متهم که غیربومی بوده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از استان‌های همجوار دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان آمل اعتراف کرد.

سرهنگ آزادی گفت: در این عملیات پلیسی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم کشف و این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

عدم به‌کارگیری کودکان خارجی در جمع‌آوری ضایعات

البرز|شهرداری کرج در جلسه تبیین وظایف دستگاه‌های متولی کودکان کار و خیابان مکلف شد از به‌کارگیری کودکان اتباع خارجی در جمع‌آوری ضایعات بازیافتی (آشغال‌گردی) توسط پیمانکاران طرف قرارداد، جلوگیری کند.

جعفر داراب‌خانی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز‌ در جلسه‌ای که با هدف تبیین شرح وظایف دستگاه‌های متولی کودکان کار و خیابان برگزار شد، در تبیین وظایف دستگاه‌های متولی کودکان کار و خیابان با بیان شرح وظایف دستگاه‌های متولی ساماندهی کودکان کار، خواهان اجرای آن توسط مدعوین شد.

وی اظهار کرد: وضعیت کودکان کار در چهارراه‌ها، به هیچ‌وجه زیبنده نظام نیست و خواستار پیگیری ساماندهی کودکان اتباع خارجه توسط نیروی انتظامی و استانداری هستیم. این مقام قضایی، همچنین بر لزوم فعالیت اطلاعاتی و پلیسی درخصوص باندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، تأکید کرد.

انهدام باند پزشکان قلابی در بیرجند

 بیرجند|جانشین فرماندهی انتظامی خراسان‌جنوبی از انهدام باند پزشکان قلابی در شهرستان بیرجند خبر داد.

سعید دادگر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی خراسان‌جنوبی، اطلاعاتی دریافت کردند که افرادی با تشکیل یک باند به‌صورت غیرقانونی در خصوص موارد پزشکی بانوان فعالیت می‌کنند که شناسایی و دستگیری اعضای این باند در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اقلام و داروهای ممنوعه، مخدر و غیرمجاز کشف و اعضای این باند با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان منتقل شدند.

تخصیص تندیس جشنواره روابط عمومی به فولاد مبارکه

اصفهان| در چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی‌ها تندیس زرین انجمن متخصصان روابط عمومی و دیپلم زرین افتخار به موجب رای هیات داوران این جشنواره به جهت کسب رتبه اول در بخش‌های کتاب، سرمقاله، مقاله، مصاحبه و خبر و کسب رتبه سوم در بخش بروشور در بین روابط عمومی‌ها به روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اهدا شد.

 

 

ارسال نظر