اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۱۲۱

دستگیری اعضای بزرگ‌ترین شبکه تصادفات ساختگی کشور

گرگان| با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام‌زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان گلستان، گسترده‌ترین شبکه تصادفات ساختگی در کشور شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان با اعلام این خبر گفت: پس از ماه‌ها کار تخصصی سربازان گمنام امام زمان (عج) پنج نفر سرکرده اصلی این شبکه دستگیر و ۱۵۰ سر شاخه و ۵۰۰ زیرشاخه این باند که در پنج استان گلستان، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان و یزد فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.هاشمیان افزود: بیش از دو هزار برگ اوراق و اسناد از این شبکه کشف که توانسته بودند نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال از بیمه‌های سراسر کشور تسهیل مال نامشروع داشته باشند که با اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) از پرداخت ۳۰ میلیارد ریال دیگر به آنان پیشگیری شد. او اضافه کرد: تصادف عابر پیاده با خودرو، موتورسیکلت با خودرو و واژگونی عمدی خودرو سه شگرد اصلی اعضای این شبکه در تصادفات ساختگی بوده است.

توقیف خودروی 20 میلیاردی با پلاک گذر موقت جعلی

 ایلام|رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کشف و توقیف یک دستگاه سواری بی‌ام‌و پلاک گذر موقت جعلی به ارزش 20 میلیارد ریال در ایلام خبر داد.سرهنگ ابوالفضل کوهزادی اظهار کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام حین گشت‌زنی در معابر به یک دستگاه سواری بی‌ام‌وی با پلاک گذر موقت مشکوک شدند که آن را متوقف و پس از بررسی شماره آن مشخص شد پلاک منصوب روی آن بطور ماهرانه‌ای جعل شده است .وی با بیان اینکه هرگونه دستکاری در ارقام پلاک وسیله نقلیه جرم محسوب می‌شود، افزود: خودروی متخلف روانه پارکینگ شد. این مقام مسوول گفت: براساس قوانین و مقررات، خودورهای خارجی که قصد ورود به صورت موقت به داخل کشور را دارند صرفا پس از انجام تشریفات اداری در مراکز شماره‌گذاری پلیس راهور استان مرزی و نصب پلاک گذر موقت اجازه خواهند داشت به مدت یک ماه در کشور ایران تردد کنند.

بیمارستان صحرایی در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود

ایلام| مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: جهت ارایه خدمات درمانی به زوار در اربعین سال جاری بیمارستان صحرایی مدیریت درمان در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود.کریم لاله ماژین گفت: اربعین امسال بیمارستان صحرایی مدیریت درمان در مرز مهران راه‌اندازی می‌شود. او افزود: بیمارستان صحرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان جهت ارایه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات در مرز مهران مستقر می‌شود. مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام ادامه داد: مانند سال‌های گذشته در این مرکز نیازی به ارایه دفترچه بیمه نیست و زائران در مرز مهران به‌صورت رایگان ویزیت می‌شوند. او اظهارداشت: خدمات این پایگاه شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و داروخانه است.

علت مرگ دختر همدانی پس از عمل زیبایی بینی چه بود

همدان| مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: با بررسی‌های پزشکان پزشکی قانونی، علت مرگ دختر ۱۷ ساله همدانی سه روز پس از عمل جراحی زیبایی بینی آمبولی ریه تشخیص داده شد. علی احسان صالحی، با بیان اینکه اگر این دختر هیچ گونه عمل جراحی انجام نمی‌داد هنوز زنده بود افزود: زمینه ژنتیکی، عوارض دارویی و عمل‌های جراحی آمبولی ریوی را تشدید می‌کند. صالحی از نبود هیچ‌گونه شکایتی علیه پزشکان و کادر درمانی برای بررسی مجدد وضعیت این بیمار در گذشته هم خبر داد.مدیر بیمارستان بعثت شهر همدان گفت: بر اساس اعلام پزشکی قانونی هیچ کم کاری درخصوص خدمات دهی و عمل جراحی این بیمار در بیمارستان بعثت اتفاق نیفتاده است.

کسب رتبه‌های برتر روابط عمومی‌ها

اصفهان| ذوب آهن اصفهان در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در پنج رشته رتبه‌های برتر را در سطح ملی کسب کرد .  در این جشنواره که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در رشته‌های مقاله و خبر، رتبه اول و در رشته‌های فیلم مستند، کتاب و ویژه نامه رتبه دوم را در سطح ملی کسب کرد .

بازار محصولات جالیزی در قروه به ثبات رسید

سنندج| مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قروه با یادآوری تثبیت قیمت محصولات جالیزی در کردستان، گفت: در حال حاضر بازار محصولات جالیزی در قروه به ثبات رسیده و تا پایان فصل برداشت، قیمت‌ها توسط بازرسان نظارت خواهد شد.

مدیر کریمی پناه گفت: میزان سطح کشت جالیزارهای خیار در قروه نسبت به سال‌های گذشته افزایش نداشته است بر همین اساس در سال جاری حدود یک‌هزار و ۷۰۰ هکتار هکتار از اراضی قروه به کشت خیار اختصاص یافته است.

 

ارسال نظر