تعهد تامین 8000 نیرو برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۴۵۵
تعهد تامین 8000 نیرو برای کار در نیروگاه اتمی بوشهر

بوشهر| مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به تعهد تامین 8000 نیرو به منظور اشتغال در نیروگاه اتمی افزود: در قالب امضای تفاهم‌نامه با کشتیرانی برای آموزش‌های حوزه گردشگری دریا، مهارت آموزی رشته‌های ملوانی، غواصی، پرورش میگو در قفس و آموزش‌های مرتبط اعلام آمادگی شده است. به گزارش خبرآنلاین، عبدالمجید دراهکی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۹ نیرو از استان برای اشتغال به کار در آلمان و فرانسه اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام نیرو به خارج از کشور پس از حضور وزیر کار در کنفرانس ILO در اولین اقدام ۲۷۰ نفر برای کار در کشورهای آلمان و فرانسه نام‌نویسی کردند که ۱۹ نفر را برای اعزام به این مجموعه‌ها معرفی کردیم.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌های مختلف منعقد شده که مهم‌ترین آن امضای تفاهم نامه با منطقه ویژه پارس جنوبی بوده که در این تفاهم‌نامه تامین 6000 نیروی کار در پارس جنوبی تعهد شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بوشهر گفت: علاوه بر ایجاد مدرسه کسب و کار و مهارت در دانشگاه خلیج فارس، در همه دانشگاه‌های استان دفتر مهارت آموزی و ایجاد شغل راه‌اندازی شده است.

 

ارسال نظر