سواد رسانه‌ای موجب بی‌نتیجه ماندن جنگ روانی دشمن است

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۴۵۱

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: وجود سواد رسانه‌ای در جامعه موجب بی‌نتیجه ماندن جنگ روانی دشمن می‌شود.

 به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف دیروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار  بیان داشت: در چند سال اخیر دشمن سعی کرده است با استفاده از قدرت رسانه‌ها موجی از نا امیدی در جامعه ایجاد کند که با نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح و ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی، این توطئه نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به قدرت رسانه‌ها در جهت دهی به افکار عمومی گفت: استکبار جهانی به‌ویژه امریکایی‌ها در چند سال گذشته با افزایش تهدید‌های نظامی سعی در ایجاد نارضایتی در جامعه داشتند اما با سرنگونی پهپاد متجاوز امریکایی و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی، قدرت پوشالی دشمنان بر جهانیان آشکار شد.

مسوول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: هرچند نمی‌شود منکر وجود برخی مسائل در کشور شد اما با مقاومت مردم تحریم‌ها بی‌اثر شده است و مشکلی وجود ندارد. سخنگوی سپاه گفت: ملت ایران با بصیرت و شناخت دقیقی که از توطئه‌های دشمن دارند برای گام برداشتن در مسیر عزت و سربلندی، با مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدیدها و فشارها، به اهداف عالی توسعه دست پیدا می‌کند.

سردار شریف با اشاره به خدمات سپاه در شرایط تحریم افزود: ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و فاز‌های ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی نمونه‌ای از دستاوردهای سپاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است.

 

ارسال نظر