ظرفیت تولید ۱۰هزار یخچال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۳۰۰ نفر

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۳۳۶
ظرفیت تولید ۱۰هزار یخچال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۳۰۰  نفر

گروه بنگاه ها|

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: لرستان، استان هدف برای محرومیت‌زدایی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است،

آیین احیای کارخانه یخچال‌سازی بوژان خرم‌آباد و تحقق تفاهمنامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای سفارش ساخت ۱۰ هزار دستگاه یخچال در راستای تامین لوازم خانگی و اشتغال‌زایی آسیب‌دیدگان سیل استان لرستان دیروز با حضور عارف نوروزی؛ معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، موسی خادمی؛ استاندار لرستان، سیدامیرحسین مدنی؛ مدیرعامل بنیاد اجتماعی احسان و مردم و مسوولان استانی در این کارخانه برگزار شد.

نوروزی با اشاره به خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌های سیل‌زده کشور اظهار کرد: در نخستین سفر ریاست ستاد به استان پس از وقوع سیل در لرستان، چندین مسوولیت توسط ایشان پذیرفته شد.

وی افزود: اهدای ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی و توزیع یک هزار راس دام سبک و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن برای بازسازی و ساخت خانه‌های سیل‌زدگان از جمله این مسوولیت‌ها بود.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به پوشش بیمه‌ای سیل‌زدگان توسط بیمه برکت گفت: ۱۰۰ هزار واحد در لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت. نوروزی با مهم خواندن بحث اشتغال تصریح کرد: متاسفانه بحث بیکاری در لرستان جدی است؛ پس از سیل اخیر قراردادی برای تزریق ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به کارخانه یخچال‌سازی بوژان منعقد کردیم تا از این محصولات در بسته‌های لوازم خانگی ارسالی به سیل‌زدگان استفاده کنیم.

   جهیزیه ارسالی برای زوج‌های جوان

سیدامیرحسین مدنی با بیان اینکه از این یخچال‌ها در جهیزیه ارسالی برای زوج‌های جوان مناطق محروم استفاده می‌شود، ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۵ هزار بسته لوازم خانگی بین سیل‌زدگان توزیع شده است و یک هزار راس دام سبک نیز طی سه روز آینده توزیع خواهد شد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه لرستان، استان هدف برای محرومیت‌زدایی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، افزود: در کارخانه بوژان با تکیه بر تولید داخل، محصولی ارزان‌قیمت با کیفیتی مناسب عرضه می‌شود.

نوروزی با تشکر از نیروهای جهادی و مسوولان استانی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، در پایان خاطرنشان کرد: تبعات و آسیب‌های سیل، با سرعت و دقت از بین خواهد رفت.

در انتهای این مراسم حواله‌  بسته‌های لوازم خانگی و دام سبک به برخی خانواده‌های سیل‌زده اهدا شد.

 

ارسال نظر