سمنان از‌ گران‌ترین بازار‌های میوه در کشور

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۶۹۲
سمنان از‌ گران‌ترین
بازار‌های میوه در کشور

سمنان| معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان از استان سمنان به عنوان یکی از‌گران‌ترین بازار‌های میوه در کشور نام برد و بر مدیریت بازار میوه و عرضه مستقیم آن تاکید کرد.

به گزارش ایسنا حشمت‌الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: در همین راستا قرار است شهرداری مراکزی برای عرضه‌ مستقیم میوه در سمنان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه شهرداری این غرفه‌ها را بدون واگذاری مالکیت آنها و با تامین میوه از عمده فروشان، در مرکز استان ایجاد می‌کند افزود: پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای پیش خرید میوه، یکی از ویژگی‌ها و ماموریت‌های این‌ مراکز عرضه خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با بیان اینکه در زمان هدفمندی یارانه‌ها، غرفه‌هایی برای افزایش عرضه میوه توسط شهرداری‌ها در شهرهای مختلف راه‌اندازی شد به انتقاد از شهرداری‌ها پرداخت و ادامه داد: آن دسته از غرفه‌هایی که با مصوبه ستاد تنظیم ‌بازار و با هدف تنظیم بازار میوه و تنها برای افزایش عرضه میوه ایجاد شده و در حال حاضر با کارکرد اولیه خود همخوانی‌ ندارد یا توسط شهرداری‌ها واگذار شدند، باید در اسرع وقت جمع‌آوری شوند .

 

ارسال نظر