پاسخگویی در مسیر امید

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۵۷۶

مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: سالن گلستان شهدای اصفهان با هزینه 25 میلیارد تومانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمدرضا برکت در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و در سی امین نشست از سلسله نشست‌های خبری «سه شنبه‌ها با رسانه» با شعار پاسخگویی در مسیر امید، با اشاره به اینکه منطقه شش شهر اصفهان در میان مناطق 15 گانه بیشترین بودجه ریالی را دارد، اظهار کرد: بودجه سال گذشته منطقه 230 میلیارد تومان بود که امسال با افزایش 86 درصدی به 434 میلیارد تومان رسید. وی ادامه داد: در منطقه 6، رویکرد جدید بر اصلاح زیرساخت‌های فرآیندی و ساختارها بوده است. هرچند از انجام اقدامات عمرانی و تحقق بودجه هم غافل نبودیم بطوری‌که در شرایط رکود حاکم بر شهر و کشور توانستیم 136 درصد از بودجه سال 97 را محقق کنیم. مدیر منطقه 6 شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه 6 اصفهان در اذهان عمومی به عنوان یک منطقه برخوردار در شهر شناخته می‌شود اما برخی امکانات زیرساختی آن از برخی مناطق کمتر برخوردار هم پایین‌تر است، اظهار کرد: بطور مثال آسفالتی که

 8 سال پیش در منطقه 11 انجام شده، اکنون در منطقه 6

 وجود ندارد و امسال برای نخستین‌بار 10 میلیارد تومان بودجه برای آسفالت منطقه اختصاص دادیم. وی با اشاره به اینکه 150 پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی برای سال 98 در منطقه 6 تعریف شده است، گفت: در تدوین بودجه سال 98 اولویت نخست ما تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بود که پروژه‌های شاخصی همچون سالن اجلاس سران و سالن گلستان شهدای اصفهان از جمله آنهاست.

 

ارسال نظر