بررسی اهلیت افرادی که واحدها به آنان واگذار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۰:۵۷:۱۲
کد خبر: ۱۴۴۳۱۹
بررسی اهلیت افرادی که واحدها به آنان واگذار شد

قزوین| نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس معتقد است: باید اهلیت کسانی که واحدهای صنعتی به آنها واگذار شده، دوباره مورد بررسی قرار گیرد. به گزارش ایلنا، سیده‌حمیده زرآبادی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان اظهار داشت: با توجه به رویکرد جدید این شورا تمرکز  روی مسائل به همراه شفاف‌سازی و نظارت می‌تواند به این حوزه واگذار شود. شورای گفت‌وگو می‌تواند گزارش کاملی از روال این واگذاری‌ها و همچنین راهکارهای احیای دوباره واحدها  ارایه دهد.

این نماینده مجلس با اشاره به واگذاری بسته‌های تشویقی به سرمایه‌گذاران، تاکید کرد: با توجه به طرح آمایش استانی، وجود این بسته برای سرمایه‌گذاران جدید مفید و موثر بوده و در کوتاه‌سازی فرآیند صدور مجوزهای تاسیس و بهره‌برداری راهگشا خواهد بود. به گفته وی، نبود آمارهای یکسان از سوی دستگاه‌های مختلف و اطلاع نداشتن از تعداد افراد مشغول به کار یا بیکار جلوی دست یابی به اهداف مورد نظر در برنامه‌های پیش رو را می‌گیرد. زرآبادی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات توسط برخی مدیران دستگاه‌ها، افزود: پیشنهاد می‌شود دستگاه‌هایی که در سال جدید مصوبات را اجرا نمی‌کنند به مراکز خود در تهران و همچنین نمایندگان مجلس در استان معرفی شوند.

وی اضافه کرد: باید اهلیت کسانی که واحدهای صنعتی به آنها واگذار شده دوباره مورد بررسی قرار گیرد برای نمونه صاحبان کنتور‌سازی قزوین که در بازداشت موقت هستند با ثروت میلیاردی تاکنون بارها از تسهیلات استفاده کرده اما کارخانه تعطیل شده و وضعیت حقوق ۵۰۰ کارگر معلوم نیست و سهامداران هم دچار مشکلات جدی شده‌اند و ما هنوز نتوانسته‌ایم آن را تعیین تکلیف کنیم.

 

ارسال نظر