اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۱:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۴۴۲۳۳

70میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب

 بوشهر|استاندار بوشهر اظهار داشت: برای اجرای طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر 70 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که این پروژه امسال تکمیل خواهد ‌شد.

عبدالکریم گراوند در نشست با شورایاران محلات جنوبی بوشهر با تاکید بر توجه به زیباسازی شهر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گردشگری بوشهر یکی از اولویت‌های توسعه استان است که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین و عملیاتی شده است.

وی پارک لیان را یکی از ظرفیت‌های گردشگری بوشهر دانست و تصریح کرد: این پارک در کنار ساحل خلیج فارس ظرفیت مهمی برای توسعه محلات جنوب شهر بوشهر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیش از 30 میلیارد تومان در پارک لیان سرمایه‌گذاری می‌شود، خاطرنشان کرد: در این راستا سال گذشته نیز 5 میلیارد تومان تخصیص یافت که به سبب طولانی بودن فرآیند اداری اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها در پارک لیان با کندی انجام می‌شود.

پایان 17 ساعت عملیات سخت و نفس‌گیر در بازار تبریز

تبریز|سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از پایان 17 ساعت عملیات سخت و نفس‌گیر در بازار تبریز خبر داد و گفت: 30 مصدوم حادثه آتش‌سوزی در بازار تبریز خدمات فوریت پزشکی دریافت کردند.

وحید شادی‌نیا شب گذشته در تشریح این حادثه اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی که در سرای دو دری (ایکی قاپو) بازار تبریز اتفاق افتاد، موجب مصدومیت و دودگرفتگی

30 نفر شد که از این تعداد سه مصدوم جهت ادامه درمان توسط اورژانس به بیمارستان‌های سطح شهر انتقال یافتند و بقیه مصدومان در محل درمان شدند.

وی بیان کرد: اکیپ‌های اورژانس و اورژانس موتوری از لحظات اول در محل حادثه حضور داشته و تا عصر 5 شنبه در محل حادثه حاضر بودند. وی خاطرنشان کرد: این حادثه فوتی نداشت و 20 مصدوم از نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی بودند.

ورود تجهیزات جنگی به آبادان تنها برای ساخت فیلم است

آبادان|فرماندار آبادان گفت: ورود تجهیزات جنگی به آبادان تنها برای ساخت فیلم است.

زین‌العابدین موسوی با اشاره به انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر ورود تانک و تجهیزات جنگی به آبادان اظهار کرد: این تجهیزات تنها برای ساخت فیلم به آبادان منتقل شده و سایر خبرهای غیر‌رسمی عاری از صحت است.

از پیش از ظهر دیروز ویدیوئی از ورود تجهیزات جنگی از جمله تانک نفربر به آبادان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های را نیز سوی از کاربران در پی داشت تا در نهایت با توضیح فرماندار آبادان ابعاد مختلف موضوع روشن شد.

 

 

ارسال نظر