ویژه

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۰:۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۴۴۰
ویژه

حضور گروه‌های جهادی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند

 جهت ترمیم رودخانه‌ها و آب روها و کمک به سیل‌زدگان

با توجه به بارش‌های سیل آسای اخیردر سراسر کشور و به تبع آن در استان مرکزی در اقدامی هماهنگ کارگروه جهادی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند به همراه ماشین آلات سنگین اداره حمل و نقل شامل انواع لودر، بیل مکانیکی، گریدرو جرثقیل با موافقت مدیرعامل محترم به مناطق روستایی اطراف اراک و شهرستان شازند در ایام نوروز سال 98 اعزام شد  و تا پایان و رفع مشکلات احتمالی در کنار مدیریت بحران استان و شهرستان قرار داشتند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، این گزارش می‌افزاید یک گروه هفت نفره از اداره تعمیرات «حمل و نقل» با یک دستگاه جرثقیل 100 تن و و یک دستگاه کفی و سایر تجهیزات حمل و نقل به استان لرستان جهت کمک و رفع مشکلات قطع مسیر خطوط لوله و نیز کمک رسانی به مناطق سیل زده و یک دستگاه جرثقیل 20 تن و یک دستگاه بیل مکانیکی و دو دستگاه کفی جهت حمل و نقل ادوات سنگین به شهرستان شوش در استان خوزستان اعزام گردیدند.

برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌  به سیل‌زدگان

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با برپایی ۵پایگا ه مبادرت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده است. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه؛ با توجه به وقوع سیلاب در برخی از استان‌های کشور و خطرات ناشی از آن، کمک‌های شهروندان به هموطنان همچنان ادامه دارد در همین راستا شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان در ایستگاه علی‌آباد در خط یک، ایستگاه صادقیه در خط ۲، ایستگاه میدان شهدا در خط ۴، ایستگاه میدان صنعت در خط ۷ و دردشت واقع در شهرک مسکونی شرکت بهره‌برداری متروی تهران اقدام کرده است. گفتنی است جانمایی این پایگاه‌ها با توجه به مستقر نبودن پایگاه‌های کمک‌رسانی دیگر ارگان‌های متولی انجام گرفته و خیرین محترم جهت اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به هموطنان آسیب‌دیده و استان‌های گرفتار در سیلاب می‌توانند از طریق این پایگاه‌ها اقدام به کمک‌رسانی کنند. لازم به توضیح است تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به صورت داوطلبانه برای یاری‌رسانی به هموطنان سیل زده به این مناطق رفته و با شست‌وشوی صلواتی فرش‌ها در حال کمک‌رسانی هستند.

 

ارسال نظر