قانون مالیات بر ارزش افزوده یک قانون ضد تولید است

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۰۹۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده یک قانون ضد تولید است و تا زمانی که اصلاح نشود، تولید کشور رونق نمی‌گیرد.

به گزارش ایرنا، محمد امامی امین دیروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران افزود: زمانی که در ایستگاه‌های مختلف بابت یک کالا مالیات بر ارزش افزوده دریافت می‌شود، قیمت نهایی آن محصول افزایش می‌یابد.

وی یادآورشد: افزایش قیمت نهایی کالای تولید شده ایرانی موجب می‌شود این محصولات توان رقابت با کالای خارجی را از دست بدهند.

امامی امین اظهار داشت: دریافت مالیات بر ارزش افزوده موجب می‌شود تا در نهایت بیش از 35 درصد برای یک محصول مالیات دریافت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: در این استان باید به عنوان مطالبه جدی وارد شویم و روی اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکید کنیم و اجازه استمرار این شرایط را ندهیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم به ما اعتماد و به عنوان کارگزار خود انتخاب کرده‌اند و اکنون اگر اشکالی هست باید اصلاح شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار تهران در ادامه به بارندگی روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: امسال تا روز 18 فروردین در مجموع 332 میلی متر بارندگی در این استان به ثبت رسیده است.وی اضافه کرد: با این‌بارندگی چاه‌های کشاورزی که به مرز بهره کشی از آب‌های فسیلی رسیده بودند، سرشار شدند و خشکسالی طولانی مدت کشور کنار رفت در حالی که سرمای دیررس در ابتدای بهار نیز به سرشاخه درختان آسیبی نزد.

 

ارسال نظر