توضیح درباره اخراج نیروهای کار در عسلویه

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۴۱۳۶۲
توضیح درباره اخراج نیروهای کار در عسلویه

بوشهر|استاندار بوشهر درباره اخراج تعدادی از نیروهای کار در عسلویه گفته، در رابطه با نیروهای اخراج شده قول داده‌ شده که مشکل آنان حل بشود و کارگران اخراج شده به سرکار برگردند.

به گزارش ایسنا، استاندار بوشهر در نشست خبری اظهار کرد: مرتبا بحث‌های کارگری را در استان داریم و استانداری و معاونت سیاسی مکررا جلساتی را در سطح کشوری برگزار کرده و مسائل کارگری را پیگیری کرده است. استاندار بوشهر با اشاره به صف‌های طولانی تشکیل شده برای دریافت اقلام غذایی مانند گوشت، مرغ و شکر گفت: موانع زیادی در زمینه تامین گوشت و اقلام مورد نیاز مردم وجود دارد و ما نیز با این صف‌ها بیگانه نیستیم و البته دولت با وجود تحریم‌ها اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده است.

استاندار بوشهر در ارتباط با کشف انشعاب غیرمجاز از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: درباره موضوع انشعاب غیرمجاز در گمرک بوشهر، پرونده‌ای در محاکم قضایی تشکیل شده و این موضوع در حال رسیدگی است؛ یکی از مصادیق سوخت قاچاق نیز همین مورد بوده که امیدوارم با عنایت دستگاه قضایی سریعا رسیدگی صورت گیرد.

گراوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان بوشهر عنوان کرد: نرخ بیکاری استان در پاییز گذشته 11.5 درصد بوده که هم اینک به 10.7 درصد رسیده است، با این حال نرخ بیکاری با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استان بوشهر داریم بالاست و امیدوارم که با بهره‌گیری درست از این ظرفیت‌ها بتوانیم این درصد را کاهش دهیم.وی عنوان کرد: اقدامات مهمی برای تامین آب استان و ایجاد پایداری در منابع آبی انجام شده که از این جمله احداث 5 سد در نقاط مختلف استان است. همچنین یک سد با ظرفیت 2 میلیون متر مکعب در دشت پلنگ آماده بهره‌برداری است.

 

ارسال نظر