اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۱:۲۹:۲۳
کد خبر: ۱۴۱۱۳۸

رییس جدید قوه قضاییه باید با فساد جدی‎تر برخورد کند

مشهد|امام جمعه مشهد گفت: رییس جدید قوه قضاییه باید جلوی فساد را در لحظات اولیه بگیرد و با آن برخورد کند. آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: مبارزه با فساد باید توسط دستگاه درون حکومتی و در جریان‌های اقتصادی کشور انجام شود. رییس‌جمهور در گیلان اعلام کرد در کشور کمبودی نداریم و تمام انبارها پر از کالا بوده و مشکل در توزیع است که باید گفت این مشکل از فساد در تدبیر و مدیریت آمد. وی گفت: اینکه امروز گفته می‌شود انبارها پر از کالا و گوشت است اما قشر آسیب پذیر چند ماه است گوشت نخورده‌اند جز فساد در توزیع نیست. در توزیع گوشت کیلویی ۱۲۰هزار تومان جریان فاسدی وجود دارد که گوشت را در اختیار یک مشت دلال زالو صفت قرار داده است.

4028هکتار از منابع طبیعی در ورامین آزاد شده است

تهران|رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین گفت: در سال جاری 4028 هکتار از منابع طبیعی در ورامین آزاد شده است.

احمد فدایی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: در سال ۹۷، میزان ۴ هزار و ۲۸ هکتار از منابع طبیعی در ورامین آزاد شده است.

فدایی در ادامه افزود: فشارهای بسیار زیادی زمان آزاد کردن این زمین‌ها خصوصاً از طرف برخی دستگاه‌های اجرایی بر ما وارد می‌شود، اما هیچ فشاری نمی‌تواند از انجام وظیفه توسط این دستگاه و اعمال قانون جلوگیری کند. رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین تاکید کرد: با اجرای ساختار جدید، برخورد با تخریب‌کنندگان منابع طبیعی به صورت جدی خواهد بود و اگر این طرح اجرا شود بدون فوت وقت حکم بازداشت و تخریب برای متخلفین صادر می‌شود.

کشف شترهای قاچاق در کامیونی در یزد

یزد|فرمانده انتظامی شهرستان میبد از کشف 12 نفر شتر قاچاق توسط ماموران پلیس بخش «ندوشن» این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «سیدمحمد طاهر موسوی»با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس بخش ندوشن شهرستان میبد، هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای عبوری به 2 دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را متوقف کردند.وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون‌ها 12 نفر شتر بدون مجوز از اداره دامپزشکی را کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این شترها را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

نشست مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بانوان شاغل

ساری|به مناسبت ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) روز مادر و هفته زن نشست صمیمی بانوان با مدیرعامل شرکت گازمازندران برگزار شد.

جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز استان در این نشست ضمن تبریک روز زن، نقش زنان در تحولات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را مهم دانسته و افزود: افتخار بزرگی برای بانوان جامعه اسلامی است تا با بهره‌گیری از شخصیت بارز و نورانی حضرت فاطمه زهرا (س) در تکامل و ارتقای زندگی خود قدم بردارند. وی افزود: جایگاه زن و ارزش مهر مادری در دین مبین اسلام بر کسی پوشیده نیست چرا که مسوولیت خطیر تربیت انسانها بر عهده زن به عنوان کانون مهر، محبت، تجلی مهرورزی و صبوری گذاشته شده است. احمدپور با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر وامید نسبت به افزایش ظرفیت‌ها برای فعالیت زنان در عرصه مدیریتی است گفت: امروز زنان دوشادوش مردان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز فعالیت می‌کنند و توانایی خود را نشان داده‌اند. مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: جامعه‌ای در مسیر سلامت و پویایی گام بر می‌دارد که زنان در سرنوشت جامعه خود بیشتر احساس مسوولیت کنند و حضور جدی‌تری در عرصه‌های تصمیم‌سازی و مدیریت داشته باشند، لذا شایسته است به زنان که نیمی از جمعیت کشور هستند توجه ویژه شود.

آمادگی شرکت توزیع نیروی برق مازندران برای ایام نوروز 98

ساری|مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان داشت: استان مازندران با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و همچنین مسافرخیز بودن، تمام نیروهای شرکت توزیع برق مازندران کاملا به ‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌ قرار می‌گیرند تا درصورت بروز هرگونه مشکل برق نسبت به رفع آن در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنیم. قاسم شهابی گفت: تمام خطوط ناپایدار شناسایی شده و رفع آن در قالب مانور در شبکه برق‌رسانی در حال انجام است تا شاهد خاموشی و بروز مشکلی نباشیم. مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه برای ایام نوروز و تابستان 98 آماده می‌شویم، افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه تحقق این مهم است که بتوانیم باکمترین خاموشی و قطعی به مردم خدمات شایسته‌ای ارایه کنیم.

 

ارسال نظر