اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۷۵۷

عمل به شعار حضور حداکثری بانوان در فعالیت‌های سازمانی عبوری یکی از عمده‌ترین راه‌های رشد و شکوفایی و تعامل جامعه را افزایش حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: بدون تردید یکی از عوامل رشد جامعه افزایش حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی است که این مهم با همت جریان عملگرایی در مسیر توسعه و پیشرفت شهر اتفاق افتاده است.

شهردار ساری، اعتقاد مدیریت شهری به استفاده از توانمندی بانوان را زمینه ساز رشد و شکوفایی سازمانی دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری با اعتقاد به حضور فعال بانوان در عرصه‌های مختلف، خدمات فراوانی را برای بانوان شهر انجام داده است؛ ایجاد پارک‌های محلی، ساخت 15 پارک در این دوره مدیریت شهری، اجرای عملیات ساخت باغ بزرگ بانوان برای استفاده بانوان شهر در راستای امیدآفرینی، نشاط و شادابی، از جمله اقدامات مدیریت شهری و عملگرایی است.

ساعت کار خط ۵ متروی تهران و حومه افزایش یافت

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: با توجه افزایش حجم سفر در خط ۵ متروی تهران و حومه و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران محترم، ساعت پایان کار در این خط از روز یک‌شنبه 12 اسفند تا پایان سال از ساعت 21:30 به 22:30 افزایش یافت.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، محسن محمدیان افزود: به منظور تسهیل در تردد و رفاه حال شهروندان و مسافران محترم استان البرز که برای خرید به تهران سفر می‌کنند، خدمات خط ۵ متروی تهران، از تهران به کرج و بالعکس تا ساعت 30: 22 خواهد بود.

خط ۵ متروی تهران از ایستگاه تهران (صادقیه) آغاز و تا گلشهر در استان البرز امتداد دارد و ساعت فعالیت آن از ساعت 5 تا ساعت 21:30 است که با توجه به افزایش تقاضای سفر، خدمات این خط تا پایان اسفند ماه ۹۷ تا ساعت 22:30 دقیقه افزایش خواهد داشت.

رییس‌جمهور به گیلان  می‌رود

رشت|استاندار گیلان از سفر رییس‌جمهور به گیلان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد. مصطفی سالاری، استاندار گیلان گفت: رییس‌جمهور چهارشنبه و پنجشنبه این هفته مهمان گیلانی‌ها است. او با بیان اینکه حسن روحانی صبح چهارشنبه وارد گیلان می‌شود، افزود: دیدار با مردم گیلان در لاهیجان، افتتاح خط آهن رشت – قزوین، افتتاح همزمان چندین طرح به صورت ویدئو کنفرانس، شرکت در جلسه توسعه استان، حضور در شورای اداری و نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به گیلان است.

تحقق اهداف فولاد مبارکه در تولید و تحویل کالا به بازار داخل

اصفهان| در پایان بهمن‌ماه سال جاری تناژ تحویل محصولات نهایی (انواع ورق) فولاد مبارکه به بازار داخل از مرز پنج میلیون تن گذشت و با رشد  8 درصدی نسبت‌به مدت مشابه سال قبل به  5 میلیون و 67 هزار تن رسید.

در یازده‌ماهه سال جاری شرکت فولاد مبارکه 3 میلیون و 741 هزار تن محصولات گرم و اسیدشویی را به مشتریان خود تحویل داده است که این میزان نسبت‌به سال گذشته 11 درصد رشد نشان می‌دهد. علاوه‌بر آن با توجه به نیاز مشتریان، این شرکت تناژ تولید و تحویل محصولات گرم با ضخامت نازک را افزایش داده است؛ بطوری‌که درصد رشد محصولات گرم با ضخامت کمتر از 3 میلی‌متر 10 درصد رشد داشته و از یک‌میلیون و 516 هزار تن به یک‌میلیون و 666 هزار تن رسیده است.

فریب تورهای ارزان‌قیمت  را نخورید

کرج| رییس پلیس فتا استان البرز از مردم خواست در ایام پایانی سال مراقب آگهی‌های جعلی به ویژه در حوزه آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری باشند.

سرهنگ محمداقبالی درخصوص تبلیغات آنلاین در ایام قبل از نوروز گفت: به نظر می‌رسد در این روزها، کلاهبرداری از طریق درج آگهی‌های فریبنده برخی از آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری جعلی و غیر واقعی افزایش پیدا کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این آژانس‌ها به بهانه‌های مختلف مثل تهیه بلیت با تعابیر متفاوت و مبالغ وسوسه‌کننده ممکن است مبالغ زیادی را از هموطنان عزیز کلاهبرداری کنند.

 

ارسال نظر