آماده‌سازی بسته پیشنهادات

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۵۶۱
آماده‌سازی بسته پیشنهادات

نشست کارگروه شیلات و آبزیان با هدف بررسی تشیکل صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در شیلات و آبزیان و ارایه ۲ پیشنهاد و تعیین درصد سهام آبزی پروری تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، کارگروه شیلات و آبزیان کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران با حضور اعضا برگزار و تصمیم‌گیری برای ارایه ۲ پیشنهاد مصوب شد.

به گفته ارسلان قاسمی، پیرو نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی، پیشنهاد تشکیل ۳ صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی شامل صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری شیلات و آبزیان، صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری پسته و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری گل و گیاه و گلخانه اولین نشست کارگروه شیلات با هدف بررسی اقدامات اولیه برای تشکیل صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری شیلات و آبزیان برگزار شده است.

وی گفت: در این نشست، ارسال طرح و پروپوزال تشکیل صندوق‌های مذکور برای سازمان‌ها و نهادهای مختلف پیشنهاد شد.

قاسمی ادامه داد: همچنین در خصوص میزان درصد سهام بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد، سهم دولت ۲۵ درصد سهم بخش صیادی ۲۲ درصد سهم بخش آبزی پروری ۵۳ درصد پیشنهاد شود که سهم آبزی پروری در ۷ زیر گروه شامل ماهیان گرم آبی، ماهیان سردآبی، میگو، ماهیان خاویاری، پرورش ماهیان قفسی، ماهیان زینتی و سایر تقسیم خواهد شد.

وی از ارایه این پیشنهاد‌ها به صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و سازمان شیلات ایران و سایر مراجع ذی‌ربط خبر داد و گفت: هفته آینده کارگروه باغبانی برای تشکیل صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری در پسته تشکیل می‌شود.

 

 

ارسال نظر