تسهیلات 200 میلیارد تومانی برای مکانیزه کردن زراعت

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۰:۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۸۳۵
تسهیلات 200 میلیارد تومانی برای مکانیزه کردن زراعت

همدان|رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه مقرر بود که دام زنده تحویل بدهیم که مدتی این اقدام صورت گرفت اما در نهایت دیدیم قیمت نهایی در توزیع رعایت نمی‌شود گفت: قیمت‌ گوشت قرمز را عرضه و تقاضا تعیین می‌کند.

به گزارش فارس، منصور رضوانی‌جلال دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در بخش کشاورزی توفیقات خوبی در 40 سال انقلاب اسلامی رخ داده است اظهار کرد: در سال 57 استان همدان یک‌میلیون و 100 هزار نفر جمعیت داشت و تولیدات بخش کشاورزی حدود یک‌میلیون تن بود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان اکنون به یک‌میلیون و 700 هزار نفر رسیده است افزود: با توجه به افزایش جمعیت کشاورزی در استان همدان رشد چشمگیری داشته است. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ابتدای انقلاب 2 هزار

و 500 دستگاه ماشین آلات کشاورزی در استان همدان وجود داشت ادامه داد: در حال حاضر تعداد ماشین آلات کشاورزی استان همدان به 25 هزار دستگاه رسیده است.وی با بیان اینکه کشور در تولید بسیاری از محصولات به مرز خودکفایی رسیده است تصریح کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی آبیاری نوین تعریف نشده بود اما اکنون سطح قابل توجهی از اراضی زیر پوشش آبیاری نوین هستند.

 

ارسال نظر