پرداخت ۵۲میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۸۳۴
پرداخت ۵۲میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی

سیستان و بلوچستان|

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت:: در سال جاری ۵۳میلیارد تومان اعتبار به ۱۰۰۱طرح تولیدی در استان پرداخت شده است.به گزارش باشگاه خبرنگاران، نادر میرشکار در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سازمان صنعت و معدن و تجارت استان برگزار شد اظهارداشت: به منظور توسعه و حمایت از واحدهای تولیدی در سال جاری به ۱۰۰۱طرح تسهیلات پرداخت شده که از این تعداد۸طرح بزرگ با اشتغال فراگیر بوده که ۹میلیارد تومان اعتبار دریافت کرده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۵۲میلیارد تسهیلات به ۱۶۰واحد تولیدی پرداخت شد که اولویت با واحدهای دارای اشتغال بالای ۱۰۰نفر بوده است. هم‌اکنون ۱۱۲۳واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری داریم که ۲۴هزار نفر در آنها مشغول به کار هستند.

او ادامه داد: از این تعداد واحدها ۲درصد واحدهای بزرگ با اشتغال بالای ۱۰۰نفر واحد‌های متوسط,۵درصد و کوچک ۹۳درصد هستند. تعداد ۱۵واحد تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که میزان اشتغال در آنها بالای ۱۰۰نفر است.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان گفت: در بخش معدن در نه ماهه امسال ۳۱۵ فقره پروانه اکتشاف صادر شده است که ۵۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر