اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۳۴۶

تقدیر از کارکنان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی

ساری|سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن تشکر از کارکنان یگان حفاظت در حفظ و حراست از اراضی دولتی گفت: یگان حفاظت در راستای صیانت و حراست از اراضی و املاک با اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تجاوز و تصرف، مقتدرانه اقدام نمود.

او یادآور شد: یگان حفاظت استان توانسته در جهت مبارزه با زمین خواری، بخش اعظمی از

بیت‌المال که میلیاردها تومان ارزش ریالی داشته را از سودجویان پس بگیرند .  مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران افزود: برای حفظ و صیانت بیت المال با هرگونه تجاوز و زیاده خواهی در اموال دولتی برخورد جدی و قانونی به عمل خواهد آمد .  در پایان جلسه با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی با اهداء لوح تقدیر از فرمانده و کلیه کارکنان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان قدر دانی به عمل آمد .

اختصاص اعتبار یک و نیم میلیاردی برای اشتغال روستا‌ها

بجنورد|یک و نیم میلیارد دلار از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال در روستا‌ها اختصاص یافت. معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در سفر به خراسان شمالی یکی از دغدغه‌های دولت یازدهم را ایجاد اشتغال در روستاها عنوان کرد و افزود: با مکاتبه معاون اول ریاست‌جمهوری و مقام معظم رهبری، از محل صندوق توسعه ملی، یک و نیم میلیارد دلار اعتبار خارج شد و در اختیار اشتغال روستاییان قرارگرفت و این در حالی است که تخصیص اعتباری به این شکل، در کشور نداریم.

او گفت: یک سوم این اعتبارات معادل شش هزار میلیارد تومان تاکنون در کشور پرداخت شده و امروز هم هفت هزار و500میلیارد تومان دیگرآزاد و در اختیاربانک‌ها قرارگرفت. همچنین یک سوم دیگر این اعتبارات تا شب عید، آزاد می‌شود و

در اختیار کارآفرینان قرار می‌گیرد.

مصرف روزانه ۱۳ میلیون مترمکعب گاز در همدان

همدان|روزانه ۱۳ میلیون متر مکعب گاز در استان همدان مصرف می‌شود. معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان با اشاره به اینکه مصرف گاز نسبت به پارسال یک و نیم میلیون متر مکعب افزایش یافته است گفت: بیشتر سهم مصرف گاز استان مربوط به بخش صنعت است . احمدی تنها افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲ و ۸ دهم میلیون متر مکعب گاز دراستان مصرف شده است.  استفاده از پرده‌های ضخیم، استفاده از بخاری‌های با بازده بالا، استاندارد و دارای برچسب انرژی وپوشاندن درز پنجره‌ها از جمله مواردی است که به مصرف بهینه گاز کمک می‌کند.

تاکید برافزایش اشتغال در سازمان‌های مردم نهادجوانان کرمان|معاون وزیر ورزش و جوانان بر تقویت تولید محتوا و اشتغال در سازمان‌های مردم نهاد

جوانان تاکید کرد.معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جلسه امور ساماندهی جوانان با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان، نخستین‌بار در کشور افزود: با برگزاری انتخابات مجمع ملی جوانان به عنوان نخستین نهاد غیر دولتی جوانان در کشور شکل گرفت و برای آنان ردیف بودجه مشخص در اعتبارات سال آینده در نظر گرفته شده است.او با بیان اینکه تشکل‌های مردم نهاد به نوعی فعالیت‌های اجتماعی را در دست گرفته‌اند و بخشی از مشکل اشتغال را نیز حل کرده‌اند افزود: تشکل‌ها باید به سمت تولید محتوا و اشتغال پیش روند و این رویکرد وزارت ورزش و جوانان است.

 

ارسال نظر