نگاه تعاون پرداختن به صنایع بومی و تکنولوژی ایرانی

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۰:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۳۷۵۰۵
نگاه تعاون پرداختن به صنایع بومی و تکنولوژی ایرانی

نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور ۱۰۵ شرکت به منظور ارائه فرصت های بومی سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار شد. تولیدکنندگان، تامین کنندگان و متخصصان زنجیره آهن و فولاد در نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران طی ۴ روز در برج میلاد گردهم آمدند.

به گزارش «تعادل» از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور ۱۰۵ شرکت به منظور ارائه فرصت های بومی سازی و حمایت از تولید داخلی برگزار شد. فاضل همامی رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تعاون ایران، استقبال از این نمایشگاه را قابل توجه توصیف کرد و گفت: دو تفاهمنامه با بانک صادرات و فولاد خوزستان در راستای معرفی اعضا برای اخذ اعتبار از بانک و توسعه تعاملات با فولاد خوزستان منعقد شده است. همامی ادامه داد: این نمایشگاه به ابتکار انجمن تولیدکنندگان فولاد و حمایت تولیدکنندگان برگزار شد و هدف اصلی توانمندی شرکت‌ها در راستای بومی سازی محصولات و معرفی آن بوده و این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرد.

ماشاالله عظیمی عضو هیات رئیسه اتاق تعاون ایران، در بازدید از نخستین نمایشگاه ملی فولاد ایران، صنعت فولاد را پیش مقدمه اصلی برای زیرساخت های کشور عنوان کرد و گفت: فولاد در تمام صنایع نقش داشته و نمی توان نقش آن ‌را در بخش اشتغال نادیده گرفت.وی ابراز داشت: نگاه اتاق تعاون پرداختن به صنایع بومی و تکنولوژی های ایرانی است و همراهی بخش تعاون و خصوصی سازی می‌توانند برای تامین مالی برای توسعه پروژه ها گام های بهتری بردارند.

وی ضمن تاکید بر استقبال خوب از نمایشگاه ملی فولاد به تاثیر برگزاری نمایشگاه بر اقتصاد بیان داشت: نمایشگاه یکی از ابزارهای بازاریابی و ارائه توانمندی ها است. باید توجه داشت که نمایشگاه فرصت های بهتری را همگام با پیشرفته شدن جوامع ارائه می کنند و در کنار نمایشگاه ها صنعت توریسم هم موضوعی می شود.

وی ادامه داد:  در دل نمایشگاه ها، همایش های تخصصی و کنفرانس های علمی ایجاد می شود و امیدواریم بنگاه ها از استعدادهای هم خوب استفاده کنند.

 

 

ارسال نظر