ایرانول در اکثر شاخص‌ها رشد خوبی داشته است

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۰:۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۷۳۳۲
ایرانول در اکثر شاخص‌ها رشد خوبی داشته است

مدیرعامل شستا درآبادان ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شرکت نفت ایرانول گفت: ایرانول طی سال‌های اخیر در اکثر شاخص‌ها رشد خوبی داشته است.

به گزارش «تعادل» از روابط عمومی و تبلیغات شرکت نفت ایرانول، رضوانی‌فر در شورای مسوولان پالایشگاه روغن‌سازی آبادان که با حضور مخدومی مدیرعامل تاپیکو برگزار شد، گفت: روند رشد ایرانول در اکثر شاخص‌ها خوب است و باید با جدیت ادامه یابد .

وی ضمن تقدیر از مدیریت اسحاقی مدیرعامل ایرانول که توسعه همه‌جانبه‌ای را در این شرکت انجام داده است، گفت: شرط بقای هر شرکتی داشتن طرح‌های توسعه‌ای است و مطمئنا این شرایط سخت فعلی نیز خواهد گذشت و شرکت‌هایی که طرح‌های توسعه‌ای اجرا کنند در آینده موفق‌تر خواهند بود.

رضوانی فر بر توجه ویژه به طرح‌های توسعه‌ای، HSE، توسعه همه‌جانبه منابع انسانی و پیگیری جدی پرونده‌های حقوقی تاکید کرد و خواستار استفاده از روش‌های نوین در بازاریابی محصولات شد .

او کاهش خام فروشی روغن پایه در ایرانول با هدف افزایش محصول نهایی و سود در سال‌های اخیر را استراتژی درست و مناسبی دانست و گفت: افزایش سهم بازار و افزایش 60 درصدی فروش ریالی ایرانول در 9 ماهه امسال نسبت به سال قبل نشان از استراتژی مناسب این شرکت است و باید در جهت تداوم این روند گام برداشت.

در این دیدار عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول نیز گزارشی از عملکرد شرکت نفت ایرانول طی پنج سال اخیر ارایه داد و گفت: خوشبختانه با تدوین استراتژی 1404 ایرانول در نه ماهه سال جاری بیش از 40 درصد نسبت به سال قبل روغن موتور فروخته است و این عامل باعث افزایش 60 درصدی سود شرکت نسبت به سال گذشته شده است.

وی تاکید کرد: طی پنج سال اخیر با برنامه‌ریزی انجام شده رکورد تولید، فروش، صادرات، سود و فروش محصول نهایی را از اول تاسیس ایرانول تاکنون شکسته‌ایم .

گفتنی است؛ رضوانی فرمدیرعامل شستا و مخدومی مدیرعامل تاپیکو دیروز (19دی‌ماه 97) از پالایشگاه روغن‌سازی آبادان و مجتمع صنعتی بریم که پس از 36 سال تولید روغن موتور درآنجا انجام شد، بازدید کردند.

 

ارسال نظر