اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۷۲۶۳
اخبار شهرستان‌ها

اکران 450 تابلوی کمپین لبخند شهر در  مشهد

مشهد| مدیرکل روابط‌عمومی شهرداری مشهد از اجرای طرح فره‍نگ لبخند زدن در سطح شهر خبر داد. محمدرضا اسماعیل‌زاده گفت: از امروز سه‌شنبه هجدهم دی ماه تابلوهای طرح لبخند با هدف گسترش فرهنگ لبخند زدن در بین شهروندان در تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر مشهد به صورت گسترده اکران شده و چهره‌های خندان مردان، زنان و کودکان شاد را به تصویر کشیده است. عناوین تابلوها شامل جملاتی از قبیل «به لبخند تو شهر زیبا می‌شود»، «بخند که شهر به لبخند تو زنده است»، «لبخند که می‌زنی بهار می‌شود»، «لبخند طرح مهربانی در بوم زندگی»، «افق دریایی از نور است و لبخند»، «لبخند تو آیین دعای همه ما»، «لبی پر زخنده دلی پر امید» و «من به لبخند تو مشتاق که نه محتاجم» است.

رییس‌جمهور هفته آینده به استان گلستان سفر می‌کند

گرگان| رییس‌جمهوری در دومین سفر استانی خود به استان گلستان به همراه تعدادی از اعضای هیات دولت هفته آینده برای پیگیری روند اجرای مصوبات سفر نخست و تصویب طرح‌هایی برای توسعه گلستان به این استان سفر می‌کند. به گفته استاندار گلستان، بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس‌جمهور به استان گلستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. دیدار با مردم، علما، نخبگان، فعالان بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و اهالی رسانه استان گلستان از برنامه‌های سفر رییس‌جمهور در استان گلستان است.

90درصد گوشت قرمز  استان یزد وارداتی است

یزد| رییس اتحادیه صنف قصابان استان یزد با بیان اینکه میزان مصرف روزانه گوشت دام سبک و سنگین استان یزد تقریبا 100 تن است گفت: 90 درصد گوشت قرمز استان یزد وارداتی است. علی ملک ثابت در نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد به تشریح وضعیت دام و گرانی گوشت مصرفی مردم در بازار پرداخت و اظهار داشت: گرانی و کم بودن گوشت قرمز در بازار موجب شده تا آشپزان و رستوران‌ها به گوشت منجمد برای پخت و پز روی بیاوردند. رییس اتحادیه صنف قصابان استان یزد با بیان اینکه استان‌های دیگر نیز در تامین گوشت قرمز با مشکل مواجه هستند اضافه کرد: فارس، خراسان و کردستان نیز در تامین دام خود مشکل دارند و باید برنامه‌ای باشد تا وابستگی دارمی به استان‌ها را کم کنیم.

بازداشت کلاهبرداران هزار میلیاردی   خودرو

کرج| دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از انهدام باند کلاهبرداری شبکه‌ای در قالب خریدوفروش خودرو در این استان به‌مبلغ حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد. حاجی رضاشاه کرمی اظهار داشت: در پی فعالیت غیرقانونی یک شرکت خرید و فروش خودرو با تشکیل پرونده با موضوع مشارکت در کلاهبرداری باندی، این موضوع جهت بررسی به پلیس آگاهی سپرده شد. دادستان عمومی البرز خاطرنشان کرد: در ادامه پنج نفر از متهمان این پرونده دستگیر شدند و با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مونوریل بر فراز رودخانه‌های رشت

رشت| شهردار منتخب رشت در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر اجرای مونوریل بر رودخانه‌ها با استفاده از الگوی گردشگری در آلمان را راهکاری برای جذب گردشگر در رشت خواند. حجت جذب شهردار منتخب هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر در مورد برنامه‌های حوزه شهرسازی ادامه داد: تدوین سیاست‌های تشویقی در بافت‌های ناکارآمد، با استفاده از کمک دولت، احیای بافت تاریخی به کمک بخش خصوصی، رفع موانع قانونی در املاک نسقی، نماسازی ساختمان‌ها طبق دستور العمل شورا، بازنگری پیاده راه با هدف دسترسی خودروها، اجرای ممیزی املاک، آماده‌سازی بسته‌های سرمایه‌گذاری، تهیه برنامه زمان‌بندی شده برای چک‌های برگشتی و ... از دیگر برنامه‌ها در این حوزه است.

امکان تعطیلی پروازهای فرودگاه یاسوج وجود دارد

یاسوج| مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در صورت عدم استقبال مردم و مسافران، امکان تعطیلی پروازهای این فرودگاه وجود دارد. علی محسنیان اظهار داشت: 21 دی ماه امسال پروازهای فرودگاه یاسوج برای دو روز در هفته برقرار می‌شود که در صورت استقبال بطور حتم توسعه می‌یابد

او با تاکید بر اینکه ایرلاین‌ها به دنبال سود هستند، عنوان کرد: در صورت عدم استقبال مردم و مسافران از پروازهای فرودگاه یاسوج، امکان تعطیلی این پروازها نیز وجود دارد.

 

ارسال نظر