3000 کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۵۳۵
3000 کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند

کهگیلویه و بویراحمد|

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3000 کلاس درس این استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند. جهان مهرابی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بیش از 2260 مدرسه و فضای آموزشی در سطح استان وجود دارد که از این تعداد 1200 مدرسه و فضای آموزشی در قالب بیش از 3000 کلاس درس از بخاری نفتی استفاده می‌کنند. او با بیان اینکه عمده مدارس دارای بخاری نفتی در شهرهای کوچک و روستاهای استان هستند، اظهارکرد: بخاری نفتی پلار استاندارد است اما برای افزایش ضریب ایمنی درحال جمع‌آوری بخاری‌های نفتی هستیم. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استانداردسازی بیش از 20 مدرسه استان درحال مناقصه است که پیگیر هستیم تا مدارس استان از سیستم گرمایشی استاندارد استفاده کنند.

مهرابی تصریح کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در دولت تدبیر و امید شروع شده و تا قبل از سال 1392 هیچ‌گونه سیستم گرمایشی استاندارد در استان نداشته‌ایم.

او ادامه داد: مدارس جدید ساخته می‌شوند سیستم گرمایشی استاندارد و به روز دارند اما برای استاندارد‌سازی مدارس قدیمی استان از سال 92 اقدام شده است که تاکنون سیستم گرمایشی 388مدرسه در قالب 2188کلاس درس استان استانداردسازی شده است.

 

ارسال نظر