اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۰۰:۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۵۱۶۹

قائم‌مقام آستان قدس رضوی: بازنشسته نیستم

مشهد|قائم‌مقام آستان قدس رضوی (ع) گفت: بازنشسته نیستم و همچنان در آستان قدس رضوی هستم. سیدمرتضی بختیاری اظهار داشت: بنده همچنان در آستان قدس رضوی هستم و بازنشسته نیستم. قائم‌مقام آستان قدس رضوی (ع) در مورد انتشار فایلی از وی در فضای مجازی با محوریت بازنشستگی خود گفت: متأسفانه در این مورد امانتداری صورت نگرفت؛ البته حرف‌های من همان‌هایی است که در این فایل عنوان شده؛ از من سوال کردند و گفتم بازنشسته نیستم و صرفاً ماموریتم تمام شده و سپس نظرم را در مورد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفتم که قانون بسیار خوبی است.

قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نمی‌کند

کرمانشاه|عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم می‌گوید: قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نمی‌کند و شرایط کلی قیمت بنزین دوره ای از ثبات را پیش رو خواهد داشت.

احمد صفری با اشاره به زمزمه‌هایی که درباره افزایش قیمت بنزین شنیده می‌شود اظهار داشت: اعضای کمیسیون انرژی مجلس به اتفاق آرا به این نظر رسیدند که تا پایان سال تغییر قیمتی در این مورد انجام نشود. عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت: برای جلوگیری از قاچاق سوخت در استان‌های مرزی باید کارت‌های سوخت دوباره به چرخه برگردد و هر فرد سهمیه مشخصی در ماه داشته باشد که خوشبختانه این امر اکنون در دستور کار قرار دارد.

زوج‌های نابارور بسته حمایتی دریافت می‌کنند

مشهد|مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: علاوه‌ بر بیمه تکمیلی، هر زوج نابارور 1 میلیون و 700 هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کند.

 نیره خادم صبح دیروز در نشست خبری اظهار کرد: این مرکز به عنوان قطب تحقیقات و درمان ناباروری در شرق کشور است که با بهره‌گیری از اساتید مجرب، تجهیزات پیشرفته و با تعرفه دولتی در حال ارایه خدمات به زوج‌های نابارور است. خدمات ما دراین مرکز شامل تشخیص و درمان بیماران نابارور است. مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: در سال 94 دراین مرکز بسته‌های حمایتی دولت با دستورمقام معظم رهبری از طرف وزارتخانه در اختیار زوجین نابارور قرار گرفته است و برای هر زوج تقریبا یک میلیون و 700هزار تومان در نظر گرفته شده است. همچنین هزینه‌های مرتبط با تهیه دارو تحت پوشش بیمه تکمیلی است.

 

ارسال نظر