پیام مدیرکل دفتر منطقه آسیا و اقیانوسیه به رییس اتاق تعاون

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۵۰۶۴
پیام  مدیرکل دفتر منطقه آسیا و اقیانوسیه به رییس اتاق تعاون

بالو آیر مدیرکل دفتر منطقه آسیا و اقیانوسیه طی نامه‌ای به رییس اتاق تعاون ایران، از برگزاری با شکوه سیزدهمین اجلاس بین‌المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه تقدیر و تشکر کرد. به گزارش «تعادل» از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، متن این نامه به شرح ذیل است:

«جناب آقای بهمن عبداللهی، رییس محترم اتاق تعاون ایران

باسلام، بدینوسیله صمیمانه از جنابعالی، جناب آقای ضیغمی، جناب آقای بنایی فر و نیز کارکنان اتاق تعاون ایران، برای کار بزرگی که در سازماندهی و برگزاری سیزدهمین اجلاس بین‌المللی تعاون در آسیا و اقیانوسیه و دهمین انجمن تعاون و رویدادهای مرتبط که طی روزهای ۲۶تا ۳۰ نوامبر۲۰۱۸ صورت گرفت، کمال تشکر

 را داریم.

آقای علی ضیغمی و آقای بنایی فر طی ملاقاتی که در آوریل ۲۰۱۸ در نپال برگزار گردید، در ارتباط با موفقیت و برگزاری هر چه بهتر اجلاس منطقه‌ای اطمینان داده بودند که در اینجا بیان می‌دارم که اتاق تعاون ایران به همه آنها عمل نمود.ما از شما بابت تمهیدات و اقدامات شخصی تان در رابطه با بحث صدور ویزاها، دعوت از مقامات کلیدی و در نظر گرفتن تمام جوانب این رویداد تشکر می‌کنیم. این نتیجه تلاش کار تیمی کارکنان اتاق تعاون ایران بود که به عنوان ویترینی برای اقتدار و مقاومت نهضت تعاون ایران جلوه‌گر شد. رویداد فرهنگی برگزار شده در نوامبر و بازدید از برج میلاد در ۲۹ نوامبر، نمایندگان حاضر را بسیار به وجد آورد.

بازخورد دریافت شده از تمامی نمایندگان شرکت‌کننده در رویداد بسیار مثبت بود و آنها قدردان تمامی اقدامات صورت گرفته بودند.با تجدید سپاس از شما بابت تلاش و حمایت شخصی تان در برگزاری شکوهمند اجلاس.»

بالو آیر، مدیرکل دفتر منطقه آسیا و اقیانوسیه

 

ارسال نظر