تندیس برنزین جایزه ملی کیفیت به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۱۹۹

در پانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت و همایش روز ملی کیفیت که روز سه‌شنبه در محل اتاق بازرگانی ایران و با حضور نیره‌سادات پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد، علی مطهری نایب‌رییس مجلس و جمعی از متخصصان و مدیران شرکت‌ها و موسسات برگزار شد، تندیـس برنزین جایزه ملی کیفیت به‌دلیل تولید محصول قلع‌اندود به شرکت فولاد مبارکه اختصاص یافت.

 در این همایش حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه پس از کسب این تندیس طی سخنانی گفت: رشد، پویایی و حرکت در مسیر سرآمدی لازمه حضور موفق سازمان‌ها در فضای رقابتی و پرتلاطم کسب‌وکار امروزی است. در این راستا مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه به عنوان پیشتاز صنعت فولاد کشور و در جهت خلق ارزش مشترک برای همه ذ‌ی‌نفعان سازمان، همواره خود را متعهد به حرکت در مسیر تعالی می‌دانند.

 او با تأکید بر اینکه فولاد مبارکه اکثر استانداردهای مطرح در سطح ملی و جهانی را کسب کرده است گفت: دستیابی به سطح زرین (GOLD) جایزه جهانی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) با کسب امتیاز بالاتر از 600 و گواهی‌نامه‌های «مدیریت شکایت مشتریان» استاندارد ISO10002 و «مدیریت رضایت مشتریان» استاندارد ISO10004 نمونه‌های بارزی از موفقیت‌های فولاد مبارکه در عرصه کیفیت و توجه این شرکت به تولید محصولی کیفی مطابق با سفارش در جهت رضایت‌مندی هرچه بیشتر مشتریان است.

مدیرعامل فولاد مبارکه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر فولاد مبارکه با تولید بیش از 10 میلیون تن فولاد، نیمی از فولاد کشور را تولید می‌کند و به عبارتی، با 7500 میلیارد تومان سرمایه ثبتی بزرگ‌ترین بنگاه صنعتی کشور محسوب می‌شود.

او با اشاره به نقش فولاد مبارکه در تولید ناخالص ملی اظهار داشت: فولاد مبارکه یک درصد GDP کل کشور و 3 درصد GDP بخش صنعت را به خود اختصاص داده است.

 

ارسال نظر