آب، راه و بهداشت نیازهای حیاتی سیستان و بلوچستان

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۰۰:۲۲:۲۹
کد خبر: ۱۳۲۸۷۱
آب، راه و بهداشت نیازهای حیاتی سیستان و بلوچستان

سیستان وبلوچستان| استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آب، راه و بهداشت مهم‌ترین و حیاتی‌ترین نیازهای این استان است که باید در برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص اعتبارات در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا سید دانیال محبی دیروز در هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اولویت بندی نیازها در مدیریت و برنامه‌ریزی نقشی مهم و اساسی دارد.

وی افزود: در توزیع اعتبارات استانی نیز باید نیازهای اساسی سیستان و بلوچستان در اولویت قرار گیرد تا با دید توسعه محور برای رفع این نیازها اقدام شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جاده‌های نامناسب یکی از مشکلاتی است که در این استان حیات انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل به این نیاز باید توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: 77 میلیارد تومان از محل ردیف اعتبارات توازن منطقه‌ای و 90 میلیارد تومان از ردیف استفاده متوازن از امکانات کشور به استان ابلاغ شده است. غلامرضا مالکی ادامه داد: اولویت اول ما برای استفاده از این اعتبارات پروژه‌هایی است که سال گذشته بودجه آنها تخصیص پیدا نکرد.

او خاطرنشان کرد: نیازسنجی انجام شده در بازدیدهای استاندار از سطح استان، مصوبات شورای فرمانداران و توافقات برخی دستگاه‌های اجرایی با وزارتخانه‌ها اولویت‌های بعدی برای توزیع این میزان اعتبار است.

 

ارسال نظر