ویژه

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۷۸

مراسم تودیع و معارفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اصفهان| معاون وزیر صنعت از کارکنان فولاد مبارکه خواست تا مدیریت جدید را مثل دوران مدیریت سبحانی حمایت و همراهی کنند.

مهدی کرباسیان در این زمینه گفت: نقش فولاد در توسعه کشورها اساسی است و از 2 هزار میلیارد دلار تجارت جهانی 43 درصد متعلق به فولاد است و در ایران این نقش اساسی را فولاد مبارکه ایفا می‌کند. سبحانی حوزه فولاد مبارکه را به خوبی اداره کرد و این موضوع برای دولت، ایمیدرو و کشور ارزنده است. از هیات مدیره سابق تشکر می‌نمایم و امیدوارم کارکنان شرکت و مسوولان استانی مدیریت و هیات مدیره جدید را حمایت نمایند.

کرباسیان در پایان سخنرانی خود اعلام کرد امیدوارم بنده هم مثل دکتر سبحانی عاقبت بخیر شوم.

اقدام بازاریان ممسنی  در پاسخ به حاشیه ها

شیراز| فرماندار شهرستان ممسنی گفت: بازاریان و اتاق اصناف شهرستان ممسنی دست به اقدامی ابتکاری زدند.

داوود ایوبی با اشاره به اقدامات اخلالگرانه برخی از سایت‌ها و رسانه‌های خارجی مبنی بر تعطیلی بازارها گفت: بازاریان شهرستان ممسنی و شهر نورآباد تصمیم گرفتند برای مقابله با توطئه‌های دشمنان در ساعات غیر از ساعت رسمی نیز مغازه‌های خود را باز نگه دارند.

فرماندار شهرستان ممسنی افزود: بازاریان در این زمینه نیز بیانیه‌ای صادر و اعلام کردند که برای کمک به مردم انصاف را بطور کامل رعایت کنند.

پیام تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ساری| سید محسن موسوی تاکامی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- ساری، با ارسال پیامی، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران و کلیه کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: « بی تردید رشد و شکوفایی و ارتقاء و پیشرفت کشور مرهون شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولیعصر (عج) و با تلاش‌های فراوان جان خود را جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم نثار می‌کنند. بدین وسیله اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز نیروی انتظامی، هفته ناجا را خدمت جنابعالی و کلیه کارکنان زحمت کش نیروی انتظامی استان مازندران که استمرار نظم و امنیت را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»

دستگیری ۱۰ نفر از اخلالگران جاده‌ای در کرمانشاه

کرمانشاه| رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از دستگیری ۱۰ نفر به اتهام ایجاد مزاحمت برای کامیونداران خبر داد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر امنیت خوبی در سطح جاده‌های استان برقرار است. محمدرضا عدالتخواه به افرادی که در تردد کامیون‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اخلال ایجاد می‌کنند هشدار داد و گفت: در صورت وقوع این جرم با متهمان آن به‌شدت برخورد خواهد شد.

این مقام عالی دستگاه قضایی کرمانشاه بیان کرد: اگر کسی مزاحمتی مثل سنگ‌پرانی به کامیونی داشته باشد که منجر به انحراف، صدمه و یا آسیب راننده شود و حتی خدایی نکرده راننده‌ای فوت کند می‌تواند عنوان اتهامی قتل عمدی را بر پرتاب کننده سنگ بدنبال داشته باشد. همچنین این افراد ممکن است مشمول عنوان اتهامی قطاع الطریق یا مفسد فی الارض شوند که در این صورت مجازات‌های بسیار سنگین در انتظارشان خواهد بود.

شناسایی 13 نفر از کارکنان متخلف شهرداری کرج

کرج| دادستان کرج از دستگیری 13 نفر از کارکنان شهرداری این کلانشهر خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی اظهار کرد: بلاتکلیفی وضعیت شهردار کرج و قصور اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار این کلانشهر موجب مشکلات و ضرر شهرداری و عدم خدمات رسانی به شهروندان شده است. او اضافه کرد: همچنین بلاتکلیفی شهرداری موجب افزایش روز افزون تخلفات در بدنه شهرداری، رشد فزاینده دلالی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات و تضییع حقوق عمومی شده است.

شاکرمی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) استان گزارش کاملی درباره تعدادی از پرسنل متخلف شهرداری به دستگاه قضایی منعکس کردند که براساس آن تاکنون 13 نفر از پرسنل شهرداری، افراد دلال و کار چاق کن شناسایی و دستگیر شدند. عمده فعالیت این افراد کار چاق کنی، اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز، خرید و فروش پست‌های مدیریتی، اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات، غصب عناوین و جعل است که پرونده در حال بازرسی و تکمیل تحقیقات است.

 

 

ارسال نظر