بخش تعاون و اقتصاد صاحب رسانه تخصصی می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۳۷۰
بخش تعاون و اقتصاد صاحب رسانه تخصصی می‌شود

 شبکه تخصصی «لایو یو» با محوریت اقتصاد و تعاون در راستای رونق دادن به کسب و کارهای نوین در فضای مجازی ایجاد می‌شود.

به گزارش «تعادل» از پایگاه خبری اتاق تعاون تهران، نایب رییس اتاق تعاون ایران با اشاره به ضرورت ایجاد این رسانه با هدف رونق کسب و کارهای نوین از ایجاد شبکه تخصصی لایو یو در فضای مجازی خبر داد.

اسماعیل خلیل‌زاده نایب رییس اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب گفت: این رسانه که با محوریت مباحث روز اقتصادی در نظر گرفته شده است از طریق فضای مجازی پخش می‌شود.

رییس اتاق تعاون استان تهران ادامه داد: این شبکه به صورت وب سایت و اپلیکیشن‌های اندروید و ios در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وی خاطرنشان کرد: این رسانه قرار نیست پخش برنامه‌های محدود به یک برنامه انتقادی – اقتصادی باشد بلکه قرار است برنامه‌های آموزشی و انگیزشی در جهت منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تعاون باشد که جای ثابتی را در میان مخاطبان باز کند.

یادآور می‌شود؛ برنامه‌های تلویزیونی که در حوزه اقتصاد پخش می‌شود دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. اقتصاد به عنوان یک علم و تخصص همواره مورد توجه عموم مردم نیز بوده است، چون این علم در زندگی روزمره مردم و معیشت آنان بیش از پیش تاثیرگذار است.

   مجوز فعالیت در رسانه

به گفته رییس اتاق تعاون تهران، در چند وقت اخیر نیز با توجه به نوسانات اقتصادی که مستقیما روی سفره‌های مردم تاثیرات خود را گذاشته است بیش از پیش همه توجه‌ها به سمت اقتصاد و مباحث مربوط به آن جلب شده است. در نتیجه صدا و سیما نیز به فراخور این موضوع باید بیش از گذشته به تولید و پخش برنامه‌های ارزنده در حوزه‌های اقتصادی و اقتصاد تعاون بپردازد. این مقام در خصوص اهداف راه‌اندازی نخستین رسانه تخصصی در حوزه اقتصاد و کارآفرینی اذعان داشت: برای این مهم ۵هدف تعریف شده است که شامل ترویج فرهنگ و آموزش در حوزه اقتصاد و تعاون، کمک به کسب و کارهای نوین و پوشش دادن تصویری استارت‌آپ‌ها با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و تعاون، تبدیل چالش‌ها حوزه اقتصاد به فرصت در کسب و کار با آموزش‌های تخصصی، اقتصاد خرد و کلان و معرفی تعاونی‌های برتر و موفق، می‌شود.

 

ارسال نظر