۹۰ کیلومتر از جاده ایلام - مهران ۴ بانده می‌شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۰:۴۴:۳۰
کد خبر: ۱۳۰۶۰۲
۹۰ کیلومتر از جاده 
ایلام - مهران ۴ بانده می‌شود

ایلام|فرماندار مهران گفت: در راستای تکمیل زیر ساخت‌های اربعین امسال ۹۰ کیلومتر از جاده ایلام به مهران قبل از اربعین امسال ۴ بانده می‌شود.

به گزارش تسنیم راهپیمایی عظیمِ اربعین به عنوان یک پدیده الهی و معنوی حال و هوای خاصی به استان ایلام داده است و این استان که دروازه عتبات عالیات و پایتخت آن نام گرفته است رنگ و روی حسینی گرفته است و مردم و مسوولان در حال مهیا کردن امکانات برای خادمی زوار اربعین هستند تا بتوانند خادم خوب و میزبانی برای میهمانان خود باشند که در این ارتباط نظام ملکشاهی در گفت‌وگو با تسنیم در ایلام اظهار داشت: افزایش 65 درصدی ورود زوار از کشور عراق به ایران را در این ایام باقیمانده به کنگره عظیم اربعین را شاهد هستیم.

فرماندار مهران از اقدامات انجام شده در حوزه زیر ساخت برای اربعین امسال سخن و گفت: 90 کیلومتر از مسیر تردد ایلام به مهران قبل از اربعین 4 بانده و زیر بار ترافیک می‌رود. ملکشاهی به امنیت مرز مهران اشاره و یادآور شد: با توجه به امنیت مرز مهران و سهولت تردد در این مرز برای زوار از زائران اربعین حسینی می‌خواهیم ضمن انتخاب مرز مهران برای سفر معنوی خود ما را در زمره خدام خود بدانند و شهرستان مهران از هر نظر پذیرای زوار حسینی است.

 

ارسال نظر