اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۰:۴۱:۳۶
کد خبر: ۱۳۰۵۱۴

راه‌اندازی خط دریایی خرمشهر - بصره عراق

اهواز |خط دریایی خرمشهر - بصره عراق دیروز با پهلو گرفتن یک فروند کشتی مسافربری در بندر خرمشهر مجددا راه‌اندازی شد. محمد محسنی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر دیروز در مراسم راه‌اندازی خط دریایی خرمشهر - بصره فاصله دریایی خرمشهر - بصره را ۱۶ مایل دریایی بیان کرد و گفت: این آمادگی را داریم که در ایام اربعین این خط کشتیرانی با ظرفیت روزانه ۳۰۰ نفر راه‌اندازی شود و علاوه بر این ۲ شناور، شناور کاتاماران با ظرفیت ۲۰۰ نفر نیز راه‌اندازی شود. مدیر عامل شرکت کشتیرانی احسان سام در ادامه گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در مرز شلمچه پیش بینی می‌شود که در ایام اربعین از خط دریایی استقبال شود.

ارومیه میزبان لیگ ملت‌های والیبال شد

ارومیه|رییس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: به مدت یک هفته ارومیه میزبان لیگ ملت‌های والیبال شد. کریم فروزان رییس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: در جلسه‌ای که با ضیایی رییس فدراسیون والیبال کشور تشکیل شد، طبق مذاکرات قبلی با میزبانی برگزاری یک هفته از مسابقات لیگ ملت‌ها در ارومیه موافقت شد. رییس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی افزود: دیروز رییس فدراسیون والیبال با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی تماس گرفت و شرایط میزبانی شامل هزینه‌های اسکان، پرواز و سایر هزینه‌ها و ... را اعلام کرد

بازداشت متعرضان به کامیون‌ها

 اصفهان|رییس کل دادگستری اصفهان گفت: 13 نفر از افرادی که اقدام به تعرض، توقف و وارد آوردن آسیب به کامیون‌های حمل سوخت و بار که در حال تردد در راه‌های مواصلاتی اصفهان بودند، شناسایی و بازداشت شدند. احمد خسروی وفا اظهار داشت: در پی انجام اقدامات قضایی و اطلاعاتی 13 نفر از افرادی که اقدام به تعرض، توقف و وارد آوردن آسیب به کامیون‌های حمل سوخت و بار که در حال تردد در راه‌های مواصلاتی اصفهان بودند، شناسایی و بازداشت شدند. این متهمان در حال حاضر با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

کشف 17 هزار متر مربع «زمین‌خواری» در دالاهو

اهواز|فرمانده انتظامی شهرستان دالاهو از کشف یک مورد زمین‌خواری در این شهرستان و دستگیری فرد زمین خوار خبر داد. سرهنگ «محسن ویسی» اظهار کرد: با اعلام اداره منابع طبیعی شهرستان مبنی بر یک فقره زمین‌خواری به پلیس آگاهی دالاهو، موضوع در دستور کار قرار گرفت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد فردی که ساکن کرمانشاه است اقدام به زمین‌خواری، تخریب و تصرف اراضی ملی در شهرستان دالاهو به مساحت 17 هزار متر مربع کرده است که دستگیر شد.

ماهی‌ها به بازار نرسیدند

کرمانشاه|فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم ماهی و میگوی صید شده در سواحل خوزستان خبر داد. سردار عبداله نظرپور، گفت: ماموران دریابانی ماهشهر حین گشت زنی به یک فروند شناور صیادی که قصد خروج از آب‌های ساحلی کشورمان را داشت مظنون و آن را توقیف کردند. ماموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده مقدار یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم ماهی مخلوط که بدون مجوز قانونی صید شده بود را کشف کردند.

 

ارسال نظر