خبر ویژه

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۰۳۵۱

مدیون شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا هستیم

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور جهرودی مدیرعامل گروه خودرو‌سازی سایپا، جمعی از فرماندهان سپاه استان، فرمانده بسیج سایپا، فرماندهان بسیج شرکت‌های گروه و جمعی از مدیران ارشد، بسیجیان و خانواده شهدا و ایثارگران در مجتمع صنعتی سازه گستر آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، جهرودی ضمن بازدید از دستاوردهای شرکت‌های گروه، امنیت کشور را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی راه شهدا را ادامه دهیم و در سنگر صنعت مسیر رشد و تعالی کشور را هموار‌سازیم. جهرودی، تحریم واردات قطعات منفصله خودرو را در راستای کاهش اشتغال در کشور دانست و گفت: دشمن اشتغال کشور را هدف قرار داده است و می‌خواهد که با تعطیلی واحدهای تولیدی، سطح اشتغال در کشور کاهش یابد و در چنین شرایطی باید در مقابله با تحریم‌های ظالمانه استکبار هوشمندانه و با تمام توان برای سربلندی ایران اسلامی تلاش کنیم.

کسب رتبه برتر آبفا اصفهان در توسعه ورزش ونشاط کارکنان

اصفهان| شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه توسعه ورزش، سلامتی و نشاط کارکنان در بین شرکتهای صنعت آب و برق در کشور گردید.

به گزارش « تعادل» از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اهمیت پرداختن کارکنان به ورزش اعلام کرد: در چند سال اخیر یکی از اولویت‌های شرکت آبفا استان اصفهان توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی بوده است که دراین راستا حضور کارکنان آبفا اصفهان در مسابقات سراسری وزارت نیرو در رشته‌های فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، دومیدانی و..... بوده است.

او کم تحرکی را عامل بسیاری از بیماریها دانست و عنوان کرد: تردیدی وجود ندارد که انجام مداوم ورزش می‌تواند مانع مرگ‌های ناگهانی شود.

راه‌اندازی موزه پول و سکه در خراسان‌شمالی

بجنورد| معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: موزه پول و سکه در این استان راه‌اندازی می‌شود. علی مستوفیان با اشاره به اینکه قرار بر این است تا این سکه در خانه قدیمی بانک ملی در بجنورد راه‌اندازی شود، افزود: با کسب تمام موافقت‌های لازم این موزه تا پایان سال راه‌اندازی خواهد شد. این مقام مسوول گفت: در این موزه پول و سکه‌های قدیمی به نمایش گذاشته خواهد شد که بخشی از این اقلام مربوط با بانک‌ها و برخی نیز مربوط به این اداره‌کل است. علاوه‌بر آن نحوه ضرب سکه و چاپ پول از گذشته تاکنون نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس در یک قدمی تراکتورسازی

تبریز| رسانه معتبر جزیره ادعا کرد سرمربی سابق تیم ملی انگلیس از سوی باشگاه تراکتورسازی ایران به عنوان نامزد سرمربیگری این تیم معرفی شده است.

تراکتورسازی که در لیگ برتر ایران حضور دارد می‌خواهد اریکسون را جانشین جان توشاک، سرمربی سابق ولز و رئال مادرید کند که در ماه جاری بعد از حذف تیمش از جام حذفی ایران از تراکتورسازی اخراج شده بود.

در گزارش روزنامه SUN آمده است: «تراکتورسازی حالا می‌خواهد اریکسون 70 ساله را به تبریز منتقل کند تا سکان هدایت این تیم را به عهده گرفته و در ادامه‌ فصل تراکتورسازی را به یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ایران تبدیل کند.

22 مجروح حمله تروریستی در بیمارستان‌های اهواز

اهواز| معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر 22 مجروح حمله تروریستی در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند که یک نفر از این مجروحان، بدحال است.

دکتر مهران ورناصری با اشاره به آخرین وضعیت مجروحان حمله تروریستی اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر 22 مجروح این حمله تروریستی در بیمارستان‌های اهواز بستری هستند. از این تعداد، یک مجروح در بیمارستان مهر، چهار مجروح در بیمارستان آپادانا، سه مجروح در بیمارستان شهید نیاکی، یک مجروح در بیمارستان رازی، چهار مجروح در بیمارستان گلستان، یک مجروح در بیمارستان میلاد و هشت مجروح در بیمارستان امام (ره) بستری هستند. یکی از این مجروحان، اینتوبه و بد‌حال است.

 

 

ارسال نظر