اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۰۸۵

خدمات دهی به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس دهی خط ۵ به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و سپید رود رشت در روزیک‌شنبه اول مهرماه ۹۷ خبر داد.

به گزارش تعادل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه؛ محسن محمدیان گفت: روز یکشنبه اول مهرماه ۹۷ بعد از برگزاری مسابقه بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپید رود رشت در ورزشگاه آزادی، سرویس دهی در خط ۵ متروی تهران تا پایان بازی و بازگشت تماشاگران ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه مسابقه درساعت 45: 18 آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: تا پایان مسابقه و بازگشت کامل تماشاگران سرویس دهی ادامه خواهد داشت. همچنین به منظور تسهیل تردد و رفاه حال شهروندان در صورت ازدحام جمعیت قطار فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.

گروه تروریستی متلاشی شد

اهواز| استاندار خوزستان گفت: اعضای تیم تروریستی که به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز حمله کردند متلاشی و امنیت برقرار است.

غلامرضا شریعتی درباره آخرین جزییات حادثه تروریستی در مکان رژه نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح شنبه در حین رژه نیرو‌های مسلح در بلوار قدس اهواز افرادی با لباس مبدل به سمت مسوولان و مردم حاضر در محل رژه تیراندازی کردند.

استاندار خوزستان گفت: با وجود این حادثه به سمت جایگاه مسوولان، به دلیل واکنش سریع نیرو‌های امنیتی، هیچ‌یک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت‌الله جزایری، نماینده، ولی‌فقیه در خوزستان، آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و جمال عالمی نیسی، فرماندار اهواز و فرماندهان ارشد نظامی آسیبی ندیده‌اند.

توزیع 500 جلد کتاب نذری در پارس‌آباد

اردبیل| مدیر اجرایی اولین آیین «نذر کتاب» انجمن مهر امید در پارس آباد از توزیع 500 جلد کتاب نذری در این شهر خبر داد. محمد دشتی کلانتر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: اولین آیین نذر کتاب انجمن مهر امید روز هشتم و نهم (تاسوعای حسینی) محرم در شهرستان پارس آباد برگزار و این آیین مورد استقبال مردم و مسوولان قرار گرفت. او با بیان اینکه اجرای هر برنامه‌ای برای اولین‌بار در هر کاری سخت است، تصریح کرد: با وجود اینکه این برنامه توسط یک سازمان مردم نهاد و برای اولین‌بار در سطح شهرستان انجام می‌شد اما با حمایت‌های مردمی و مسوولان به خصوص فرماندار شهرستان این برنامه بدون مشکل خاصی برگزار شد. عضو انجمن مهر امید با بیان اینکه استقبال و حمایت مردمی بیش از حد تصور ما بود، اضافه کرد: با وجود اینکه به دلیل محدودیت‌های مالی این سازمان مردم‌نهاد امکان تبلیغات میدانی برای ما میسر نشد اما با تبلیغات در فضای مجازی استقبال مردمی مطلوب بود طوری که مردم بیش از 300 جلد کتاب با عناوین مختلف اهدا کردند.

580 میلیارد تومان کالای احتکاری کشف شد

تبریز|مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: انواع کالای احتکار شده به ارزش بیش از 580 میلیارد تومان در این استان کشف و ضبط شد. سید احد یوزباشی اظهار داشت: با اجرای طرح تشدید کنترل بازار و مبارزه با احتکار 50 فقره پرونده احتکار در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد. او ادامه داد: از این تعداد 30 فقره پرونده به ارزش 350 میلیارد تومان رسیدگی و حکم قطعی صادر و دستورات لازم برای توزیع کالا در شبکه رسمی صادر شده است. یوزباشی اظهار داشت: همچنین تاکنون 7 پرونده اخفا و امتناع از عرضه کالا تشکیل شده که 6 فقره آن مختومه شده است.

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای صیانت از تولید

زنجان| رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: امسال برای صیانت و فعال کردن واحدهای تولیدی در استان زنجان ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. ناصر فغفوری دیروز در جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: در سال ۹۷ حدود ۳۰هزار میلیارد تومان برای صیانت و فعال کردن واحدهای تولیدی در سطح کشور اختصاص‌یافته که از این میزان ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان زنجان است. این میزان اعتبار ۲.۳ درصد اعتبارها را به خودش اختصاص داده است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: باید دستگاه‌های اجرایی استان که این میزان تسهیلات دریافت می‌کنند برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند. ۴۵ واحد تولیدی استان در سامانه ثبت‌نام کردند.

 

ارسال نظر